luni

29 aprilie, 2024

4 decembrie, 2023

Luni dimineață a sosit în Gara de Nord din București primul tren electric Alstom de lung parcurs, din cele 37 comandate de Autoritatea pentru Reformă Feroviară.

Trenul a fost adus tractat, „la rece” cu motoarele oprite, pentru că este necesară autorizarea circulației acestuia pe liniile ferate românești.

Din Gara de Nord, trenul va pleca spre Făurei, la inelul AFER, unde va începe testele pentru a putea primi autorizările necesare pentru a putea circula pe rețeaua feroviară din România. De asemenea, vor fi făcute și teste fără călători în trafic, pe magistralele feroviare. Apoi, după ce toate formalitățile vor fi parcurse, primul drum cu pasageri la bord îl va face pe relația București-Constanța, Magistrala 800.


Testarea primei rame va începe din 6 decembrie la Bucureşti şi la Făurei şi pe reţeaua publică, pentru că trebuie să parcurgă 10.000 de kilometri.

Datele tehnice al trenului electric Alstom pentru România

  • Viteza maximă: 160 km/oră
  • 6 vagoane
  • Lungime: 121,2 m
  • Alimentare: 25 kV; 50 Hz
  • Conform normelor STI
  • 10 uși duble, pe fiecare parte a ramei
  • 351 locuri, clasa 1 și clasa a 2-a
  • 4 toalete (dintre care una pentru persoane cu mobilitate redusă)
  • Zonă bar bistro care va fi echipată de operatori
  • Zonă pentru bagaje grele în fiecare vagon
  • Zonă pentru transportul bicicletelor.

***


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: