joi

19 mai, 2022

Marii comercianți invită la chibzuință. Eventualele scumpiri – „punctuale”, din cauza creșterii volumului

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

15 martie, 2020

Instantaneu într-un hipermarket din Timișoara, surprins de renasterea.ro

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRC) „îi roagă pe clienţi să fie cumpătaţi şi chibzuiţi la ce şi cât cumpără şi îi asigură că există cantităţi şi stocuri pentru toţi, dacă suntem solidari şi ne gândim la nevoile tuturor”, potrivit unei scrisori deschise, citată de Agerpres.

Pe de altă parte, nu sunt excluse creșteri de prețuri, „punctuale, la anumite produse și în funcție de context”, ca urmare a volumului mai de mărfuri transportat, dar într-o „marjă justificată”, având în vedere că politica membrilor AMRC nu este de creștere a prețurilor, a precizat președintele AMRC, George Bădescu, citat de Digi24.

George Bădescu a mai spus că nu ar fi probleme în lanțul de aprovizionare sau de stocuri. Totuși, „este bine să nu facem excese exagerate”.


Tendința sesizată de AMRC este că, „dacă până acum cererea era mare pentru produse neperisabile, în ultima perioadă am văzut creștero și la produse de carne și de produse congelate”.

„Ştim că mulţi dintre voi sunt preocupaţi în legătură cu efectele răspândirii Coronavirusului (Covid-19). Vă înţelegem şi vă împărtăşim îngrijorările şi vă anunţăm că facem tot ce putem pentru ca voi şi familiile voastre să aveţi alimentele şi produsele esenţiale de care aveţi nevoie”, afirmă reprezentanţii AMCMR în scrisoarea deschisă adresată clienţilor lor, citată de Agerpres.

„Cele mai importante obiective pentru noi sunt de a ne proteja angajaţii, clienţii şi de a asigura disponibilitatea produselor. Lucrăm îndeaproape cu autorităţile, furnizorii şi partenerii noştri logistici pentru a asigura furnizarea de bunuri în magazine şi pentru a aproviziona depozitele logistice cu produsele a căror cerere este ridicată.(…)

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Dar avem nevoie şi de ajutorul vostru. Vă rugăm să fiţi cumpătaţi şi chibzuiţi la ce şi cât cumpăraţi. Înţelegem frământările voastre, dar a cumpăra mai mult decât ai nevoie poate însemna uneori să îi laşi pe ceilalţi fără produsele de care şi ei au nevoie. Există cantităţi şi stocuri pentru toţi, dacă suntem solidari şi ne gândim şi la nevoile tuturor. Doar împreună vom avea grijă de cei dragi nouă şi de cei care sunt în vârstă sau vulnerabili. Facem tot ce putem pentru a face faţă acestei provocări. Vă asigurăm că prioritatea noastră, a tuturor, este să fim cu toţii în siguranţă şi să vă oferim produsele necesare”, mai spune documentul citat.


Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România a fost înfiinţată în anul 2003 şi grupează următoarele 19 companii din retailul alimentar şi nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros. AMRCR este membră a Confederaţiei Patronale „Concordia” şi a organizaţiei „EuroCommerce”.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Andrew Kenningham (foto), economist-şef pentru Europa la Capital Economics, explică într-un interviu pentru CursdeGuvernare cum va reseta războiul obiectivele şi strategiile de dezvoltare pe care UE le bătuse...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: