joi

25 aprilie, 2024

17 august, 2020

Compania germană Knorr, parte a grupului Unilever, va redenumi popularul său sos “Zigeuner”(ţigănesc) drept sos paprika în stil unguresc, în urma plângerilor că numele este jignitor.

Unilever este ultimul dintr-o serie de branduri care ia o astfel de măsură în urma unor proteste împotriva rasismului, relatează Reuters.

Moartea afro-americanului George Floyd în custodia poliţiei din Minneapolis a provocat o adevărată obsesie anti-rasism, determinând brandurile să renunţe la nume considerate drept ”umilitoare”, cum ar fi îngheţata Eskimo Pie şi mixul pentru clătite Aunt Jemima.


Unilever a anunţat în iunie că va renunţa la cuvânt ”fair” din produsele de albire a pielii Fair & Lovely.

Romani Rose, liderul Consiliului German al Sinti şi al Romilor, a salutat decizia, despre care a scris publicaţia Bild am Sonntag, dar a spus că este mai îngrijorat de creşterea rasismului, cum ar fi scandările de tipul ”ţigan” sau ”evreu” pe stadioane.

”Este bine că Knorr reacţionează la plângerile multor oameni. Dar şniţel ţigănesc şi sos ţigănesc” nu sunt lucrurile cele mai importante”, a spus el.

Unilever nu a fost disponibil imediat pentru comentarii.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: