luni

4 iulie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

9 mai, 2019

Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale (MCSI) în colaborare cu Asociația StartEvo desfășoară în perioada 9 mai – 2 iunie 2019 proiectul „Kidibot Start-Up România”, aflat la prima ediție.

Concursul, anunță un comunicat al ministerului, își propune, prin platforma educațională Kidibot (www.kidibot.ro), stimularea tuturor elevilor din clasele pregătitoare până la clasa a VIII-a din Municipiul București de a folosi tehnologia într-un mod util prin crearea de concepte de mici start-up-uri. Elevii vor învăța prin joacă elemente de comunicare în public, de lucru în echipă, de educație financiară, de știință și tehnică, de marketing și cum să utilizeze tehnologiile în scopul satisfacerii propriilor nevoi.


”Prin acest proiect, încurajăm copiii și adolescenții să dea frâu liber imaginației, să creeze, să devină inovatori de la o vârstă fragedă pentru că numai astfel vor putea răspunde provocărilor unui viitor tehnologizat și digitalizat, atât din punct de vedere profesional cât și social”, declară Alexandru Petrescu, ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale.

Proiectul se va finaliza prin evenimentul inovativ ”Kidibot Start-Up România Summit”, care va avea loc de Ziua Copilului, pe 1 și 2 iunie 2019. Finaliștii vor participa la ateliere-educație prin joacă, precum și la crearea primului Start-Up tehnologic. Punând în practică cele învățate, sub îndrumarea mentorilor, aceștia vor crea propriul concept de Start-Up tehnologic care să rezolve o problemă existentă în societate.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

”Căutăm elevi care să demonstreze că sunt pasionați de viitor și cărora le place să inventeze prin joacă”, a precizat Alina Ferșeta, președinte Asociația StartEvo.

Detalii privind proiectul educațional și înscrieri în concurs se găsesc AICI-LINK.


Etichete: , , ,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: