luni

27 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

4 mai, 2022

Datele publicate miercuri de Institutului Naţional de Statistică (INS) arată că volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut în T1 2022 atât ca serie brută cu 5,5%, cât şi ca serie ajustată cu 8% faţă de T1 2021, scrie Agerpres.

Creșterea volumului cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) serie brută s-a datorat creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,8%), vânzărilor de produse nealimentare (+7,0%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,7%).

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în perioada 1 ianuarie -31 martie 2022, comparativ cu perioada 1 ianuarie – 31 martie 2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 8%, datorită creşterii înregistrate la: comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9%), vânzările de produse nealimentare (+7%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,4%).

Potrivit INS, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna martie 2022, comparativ cu luna precedentă, a crescut, pe ansamblu, cu 13,3%, datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+15,3%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+14,3%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+7,4%).

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a crescut, pe ansamblu în luna martie 2022, comparativ cu luna precedentă, cu 0,4%, datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,4%) şi la vânzările de produse nealimentare (+0,7%).

Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 7,2%.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna martie 2022, comparativ cu luna martie 2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 5,5%, datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+8,2%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,7%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,1%).

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna martie 2022, comparativ cu luna martie 2021, a înregistrat o creştere, pe ansamblu, cu 5,5%, datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+8,8%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,5%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+2,4%).


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: