duminică

26 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

6 ianuarie, 2014

Compania Softronic, din Craiova, a încheiat probele la primul tren electric Hyperion, care poate fi construit în două variante de viteză maximă – de 160 de kilometri pe oră, respectiv 200 km/h.

Trenul are patru vagoane (două motoare și două purtătoare) și 180 de locuri.

Construcția a costat peste 5 milioane de euro, din care 4,3 milioane de euro sunt credit de la GarantiBank.


Directorul Softronic, Ion Gîrniță, declara recent că Hyperion este ”un fel de săgeată albastră electrică” și va fi vândut cu aproximativ 5 milioane de euro, iar afacerea vizează în principal piața externă.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

La sfârșitul anului 2013, reprezentanții Softronic anunțau că din luna februarie anul acesta Hyperion va circula în România pe două rute: Craiova – Târgu Jiu și Craiova – București. Problema transportului feroviar din România rămâne, însă, infrastructura, mai ales pentru treburile de mare viteză.

Firma Softronic are patru acționari și este amplasată pe platforma fostei întreprinderi Electroputere.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: