marți

16 iulie, 2024

4 februarie, 2022

Germania va investi anul acesta 13,6 miliarde de euro în infrastructura feroviară, cu 900 de milioane de euro mai mult decât anul trecut, scrie Hotnews.

Suma este destinată modernizării a 1.800 km de cale ferată, renovării a 800 de gări și reparării a 140 de poduri.

Unul dintre proiectele importante ține de darea în folosință a liniei de 60 km între Wendlingen și Ulm, unde trenurile vor putea rula cu 250 km/h. Testele au început anul trecut, linia se va regăsi în Mersul Trenurilor valabil din decembrie.


Se vor face lucrări de extindere a capacității și de creștere a vitezei maxime la 250 km/h și pe linia spre Elveția: Karlsruhe – Basel.

Pe câteva dintre liniile cele mai aglomerate se va trece de la linie dublă, la patru linii, la Munchen va începe construcția unui al doilea tunel subteran și pe unele porțiuni vor dubla capacitatea cu o linie simplă. La Hamburg va fi construită o nouă linie de S-Bahn, iar pe magistrala Saxonia – Franconia vor fi făcute modernizări pentru a permite trenurilor să circule cu viteze de 160 km/h.

Făcând o comparație inutilă, România a investit în modernizarea infrastructurii feroviare doar 5,5 miliarde de euro în ultimii 20 de ani.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: