FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, a lansat platforma FAN Retur creată cu scopul de a veni în întâmpinarea nevoii clienților de a-și eficientiza timpul.
”FAN Retur este o soluție simplă, rapidă și sigură, de care pot beneficia atât retailerii, cât și clienții finali. Prin completarea unui singur formular, beneficiarii – indiferent dacă au făcut achiziția online sau direct din magazin și indiferent de compania de curierat care a făcut expediția inițială – pot demara procesul de retur pe care FAN Courier il va prelua în totalitate, fără a fi necesară contactarea telefonică sau prin e-mail a retailerului”, informează compania.
Produsele returnate pot fi ridicate de la o adresa indicată de către client sau pot fi aduse la unul dintre sediile FAN Courier, întregul proces fiind preluat ulterior de companie. În viitor, retururile vor putea fi făcute și prin intermediul lockerelor FANbox si al magazinelor partenere Collect Point.
Accesând platforma FAN Retur, procesarea unei comenzi de retur și generarea AWB-ului se fac prin completarea unui singur formular online.
Clienții pot returna produsele indiferent de modalitatea prin care le-au achiziționat – online sau din magazin, către orice retailer, înrolat sau neînrolat în platformă.
În platformă se pot înscrie gratuit retailerii care doresc sa beneficieze de acest serviciu pentru clienții lor.