Chestiunea

Cele 6 bombe care au aruncat în aer deficitul pe ultima sută de metri

Deficitul de 4,4% din PIB, aprobat de guvern joi seară la ultima rectificare, este rezultatul unei construcții bugetare făcute în martie 2019 de către guvernul… Mai mult

28.11.2019

Interviu

Germania, în criza psihologică dintre post-naționalism și ”Germany-first”: interviu cu Jan Techau

Textul de mai jos e o scurtă înșurire de fragmente din interviul acordat CRONICILOR Curs de Guvernare de Jan Techau – directorul Programului Europa de… Mai mult

28.11.2019

Chestiunea

Starea Sănătății în UE 2019 / Problema României: Dependența de serviciile spitalicești, cauza principală a ineficienței sistemului

Cheltuielile pentru sănătate ale României au atins un minim istoric și sunt cele mai mici din UE, atât pe cap de locuitor, cât și ca… Mai mult

28.11.2019

Digital

Experiența finlandeză – mic curs de civilizare digitală. Ce ar fi trebuit să facă ANAF pentru informatizare, transparență, eficiență

România a ratat ocazia de a avea un sistem modern, informatizat, de colectare a taxelor, deși s-a bucurat atât de expertiză din partea Băncii Mondiale… Mai mult

28.11.2019

Cronicile

FAN Courier câștigă a doua oară competiția internațională Superbrands

de Vladimir Ionescu , 18.7.2019

FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, câștigă, pentru a doua oară, competiția Superbrands, program internațional care recompensează reputația și popularitatea de care se bucură, în rândul consumatorilor, companii din peste 89 de țări.

Un comunicat al companiei precizează că este pentru prima oară în istoria locală a programului când o companie românească primește de două ori în mai puțin de 5 ani titlul de Superbrands. Primul titlu Superbrands a fost acordat companiei FAN Courier în 2017.

Superbrands, competiție care recompensează reputația brandurilor dintr-o țară, bazându-se pe opiniile consumatorilor  locali, a fost lansată în 1995 în Marea Britanie, peste 20.000 de branduri din 89 de țări intrând în competiție de-a lungul timpului.

România a devenit membră și a lansat programul la nivel local în 2010, peste 1.500 de branduri din 59 de industrii fiind înscrise la ediția 2019 a Superbrands. Criteriile de jurizare folosite de echipa formată din 27 de experți reprezentativi includ dinamica, leadership-ul companiei dar și nivelul de încredere și siguranță pe care îl conferă clienților. În România, programul Superbrands se bazează pe cercetarea realizată de compania Ipsos.

FAN Courier este, din 2006, liderul pieței locale de curierat, fiind unul dintre pionierii dezvoltării în România a serviciilor locale de curierat la standarde internaționale. În cei peste 20 de ani de activitate, compania a investit peste 135 de milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii și creșterea gradului de satisfacție în rândul clienților și a devenit unul dintre cei mai mari angajatori, cu peste 6.600 de angajați în toată țara.

”Suntem bucuroși și onorați să fim desemnați câștigători într-o competiție la care au participat peste 1.500 de branduri. Titulatura confirmă și ne obligă, în egală măsură, să continuăm eforturile și investițiile pe care FAN Courier le-a făcut în ultimii 20 de ani nu doar pentru a se dezvolta, ci mai ales pentru a-și păstra poziția de pionier și lider în piața de curierat locală”,  a declarat Roxana Magopeț, director de marketing și comunicare al FAN Courier.

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006  liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant datorită investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.

FAN Courier deservește cei peste 50.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 6,600 de colaboratori și a unei flote auto de peste 3,900 de autovehicule.

Serviciile FAN Courier de expediere și livrare în sistem ”door to door” sunt disponibile atât la nivel național, numărul de localități deservite fără km suplimentari crescând permanent, cât și la nivel internațional prin parteneriate solide.

Distincțiile obținute constant în ultimii ani de compania FAN Courier reprezintă o recunoaștere a performanței de afaceri, a implicării în dezvoltarea economică a României, a responsabilității în fața comunitățiiși a implicării acționarilor fondatori în educarea viitoarei generații de antreprenori.

Mergeți în homepage ›

Publicat la data de 18.7.2019

Lăsați un comentariu


Europa

Germania, Franța și Marea Britanie acuză Iranul de dezvoltarea unor rachete balistice capabile să transporte arme nucleare

Iulian Soare

Germania, Franța și Marea Britanie cer secretarului general al ONU să informeze Consiliul cu privire la faptul că Iranul dezvoltă “rachete balistice cu capacitate nucleară”,… Mai mult

Stiri

Guvernul modifică 3 legi prin asumarea răspunderii. Lista și calendarul

Vladimir Ionescu

Premierul Ludovic Orban a anunțat că executivul își va asuma răspunderea pe Legea plafoanelor bugetare precum și pe prorogarea unor termene prevăzute în Legile justiției,… Mai mult

Stiri

Experți Deloitte: Ține România pasul în competiția pentru atragerea de investiții în industria auto?

Vladimir Ionescu

Industria auto, unul dintre pilonii economiei românești și unul dintre cei mai mari angajatori din economia locală ”frânează” în fața noilor provocări. Pe de o… Mai mult

Stiri

Ţările petroliere ezită privind amploarea reducerii producţiei. Piaţa neîncrezătoare reduce preţul

Adrian N Ionescu

Prețul petrolului scădea, vineri la prânz, din cauza neîncrederii pieţei privind soliditatea angajamentului ţărilor mari producătoare de petrol de a reduce producţia, măsură necesară tocmai… Mai mult

Stiri

CRONICILE de sâmbătă dimineața

Redacţia

cursdeguvernare.ro adună, în fiecare sâmbătă dimineață, cele câteva titluri pe care le-a prezentat, de-a lungul săptămânii, din publicația (exclusiv print) CRONICILE Curs de guvernare (LINK de prezentare AICI). Articolele din CRONICI,… Mai mult

Stiri

Flota comercială a operatorilor aerieni din România este printre cele mai bătrâne din Europa

Adrian N Ionescu

Operatorii aerieni români au a treia cea mai bătrână flotă comercială din Uniunea Europeană România, cu 39% din avioane mai vechi de 20 de ani,… Mai mult

Europa

Grupul Aramco a reușit cea mai mare ofertă de acțiuni din istorie, 25,6 mld dolari. Succesul vine cu noi probleme

Adrian N Ionescu

Unul dintre cei mai mari producători de petrol ai lumii, colosul saudit Aramco, a atras de pe piață 25,6 miliarde de dolari prin oferta publică… Mai mult