sâmbătă

27 aprilie, 2024

18 iulie, 2019

FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, câștigă, pentru a doua oară, competiția Superbrands, program internațional care recompensează reputația și popularitatea de care se bucură, în rândul consumatorilor, companii din peste 89 de țări.

Un comunicat al companiei precizează că este pentru prima oară în istoria locală a programului când o companie românească primește de două ori în mai puțin de 5 ani titlul de Superbrands. Primul titlu Superbrands a fost acordat companiei FAN Courier în 2017.

Superbrands, competiție care recompensează reputația brandurilor dintr-o țară, bazându-se pe opiniile consumatorilor  locali, a fost lansată în 1995 în Marea Britanie, peste 20.000 de branduri din 89 de țări intrând în competiție de-a lungul timpului.


România a devenit membră și a lansat programul la nivel local în 2010, peste 1.500 de branduri din 59 de industrii fiind înscrise la ediția 2019 a Superbrands. Criteriile de jurizare folosite de echipa formată din 27 de experți reprezentativi includ dinamica, leadership-ul companiei dar și nivelul de încredere și siguranță pe care îl conferă clienților. În România, programul Superbrands se bazează pe cercetarea realizată de compania Ipsos.

FAN Courier este, din 2006, liderul pieței locale de curierat, fiind unul dintre pionierii dezvoltării în România a serviciilor locale de curierat la standarde internaționale. În cei peste 20 de ani de activitate, compania a investit peste 135 de milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii și creșterea gradului de satisfacție în rândul clienților și a devenit unul dintre cei mai mari angajatori, cu peste 6.600 de angajați în toată țara.

”Suntem bucuroși și onorați să fim desemnați câștigători într-o competiție la care au participat peste 1.500 de branduri. Titulatura confirmă și ne obligă, în egală măsură, să continuăm eforturile și investițiile pe care FAN Courier le-a făcut în ultimii 20 de ani nu doar pentru a se dezvolta, ci mai ales pentru a-și păstra poziția de pionier și lider în piața de curierat locală”,  a declarat Roxana Magopeț, director de marketing și comunicare al FAN Courier.

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006  liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant datorită investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.


FAN Courier deservește cei peste 50.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 6,600 de colaboratori și a unei flote auto de peste 3,900 de autovehicule.

Serviciile FAN Courier de expediere și livrare în sistem ”door to door” sunt disponibile atât la nivel național, numărul de localități deservite fără km suplimentari crescând permanent, cât și la nivel internațional prin parteneriate solide.

Distincțiile obținute constant în ultimii ani de compania FAN Courier reprezintă o recunoaștere a performanței de afaceri, a implicării în dezvoltarea economică a României, a responsabilității în fața comunitățiiși a implicării acționarilor fondatori în educarea viitoarei generații de antreprenori.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: