miercuri

24 aprilie, 2024

2 mai, 2020

Capitalele și marile orașe din Europa schițează măsuri pentru a putea respecta distanțarea socială după ieșirea din izolare și reluarea activităților. Administrațiile marilor aglomerații urbane privesc momentul și ca pe o oportunitate de reducere a poluării.

Cei care gestionează planurile de urgență ale Londrei se tem că metroul nu va fi capabil să facă față odată ce starea de urgență se încheie. Potrivit unui raport consultat de BBC, regulile de distanțare socială ar reduce capacitatea metroului la 15% șia a autobuzelor, la 12%.

Franța încurajează oamenii să meargă pe bicicletă și pa elaborat o schemă de ajutor de 20 de milioane de euro, prin care toți cetățenii francezi vor putea primi 50 de euro pentru a-și repara bicicletele la mecanicii înregistrați.


Finanțarea va ajuta de asemenea să plătească pentru training și spații temporare de parcare a biciletelor.

Înaintea pandemiei, 60% dintre călătoriile făcute în Franța sunt mai scurte de 5 km, făcând astfel bicicletele “o adevărată soluție de transport”, a explicat Elisabeth Borne, ministrul francez pentru Tranziție Ecologică.

Administrația Parisului interzice mașinilor private să intre pe una dintre principalele sale străzi, Rue de Rivoli, care va avea în schimb benzi separate pentru biciclete și autobuze, taxiuri, autovehicule de urgență și anumite livrări.

De asemenea, vor fi create benzi pentru circulația bicicletelor de-a lungul celor mai aglomerate trei linii de metrou, a mai afirmat aceasta.


Dacă măsurile din timpul pandemiei vor avea succes, vor fi făcute permanente, a spus, joi, primarul capitalei franceze.

Capitala Belgiei, Bruxelles, a anunțat, miercuri, înființarea a 40 de km suplimentari de rute pentru biciclete, astfel încât să se asigure că mai puțini oameni folosesc transportul public, pe măsură ce restricțiile sunt relaxate.

În Italia, la Milano a început realocarea spațiului de pe unele străzi principale pentru a fi folosite la mersul pe jos și cu bicicleta.

Administrația orașului lărgește trotuarele, adăugând 35 de km de piste pentru biciclete și încurajează folosirea scuterelor ca alternativă la folosirea mașinii.

Capacitatea metroului din Milano va fi redusă cu până la 30% pentru ca toți pasagerii să stea la un metru distanță de fiecare.

Și în capitala Germaniei, Berlin, autoritățile au lărgit temporar unele benzi pentru biciclete.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Un răspuns

  1. Poluarea in Romania are o componenta importanta de praf generat de strazile neasfaltate nu numai la sate , dar si in oras , de bordurile rupte si trotuare desastrate sau inedistente, de multimea centralelor termice personale pt ca nu exista arhitecti cupregatire eco si de incapacitatea gestionarii deseurilor asa incat praful si emanatiile subrezesc sanatatea populatiei continuu.
    Lipsa parcarilor supraetajate, constructii noi fara parcari subterane sau supraetajate denota lipsa de orice organizare, iar unele asazise zone metropolitane – numai numele de ele- nu au mijloace de transport “metropolitan”, ce sa vorbim de trasee de biciclete cand nici madar in oras nu se conjuga unele cu altele . Constanta , care detine inca un procent important din turismul romanesc , ar putea avea pista de la Mamaia la Mangalia si un tren metropolitan cu orar de metrou … Fabulez, nu ?

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Un răspuns

  1. Poluarea in Romania are o componenta importanta de praf generat de strazile neasfaltate nu numai la sate , dar si in oras , de bordurile rupte si trotuare desastrate sau inedistente, de multimea centralelor termice personale pt ca nu exista arhitecti cupregatire eco si de incapacitatea gestionarii deseurilor asa incat praful si emanatiile subrezesc sanatatea populatiei continuu.
    Lipsa parcarilor supraetajate, constructii noi fara parcari subterane sau supraetajate denota lipsa de orice organizare, iar unele asazise zone metropolitane – numai numele de ele- nu au mijloace de transport “metropolitan”, ce sa vorbim de trasee de biciclete cand nici madar in oras nu se conjuga unele cu altele . Constanta , care detine inca un procent important din turismul romanesc , ar putea avea pista de la Mamaia la Mangalia si un tren metropolitan cu orar de metrou … Fabulez, nu ?

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: