joi

30 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

18 august, 2011

România a înregistrat în trimestrul II al anului 2011 o creştere economică de 0,2% faţă de trimestrul I, când reuşise o creştere de 0,7% faţă de trimestrul IV al anului 2011, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică, analizate şi de premierul Emil Boc în şedinţa de guvern de miercuri.

“Din analiza datelor publicate de Institutul Naţional de Statistică rezultă faptul că România reuşeşte să aibă o creştere de 0,2% în trimestrul al doilea faţă de trimestrul unu, în condiţiile în care ţări precum Portugalia, Ungaria, Franţa, Germania, Olanda şi Bulgaria au înregistrat o creştere economică mai slabă în trimestrul al doilea, faţă de primul trimestru, decât România. Asta denotă faptul că influenţele de pe pieţele internaţionale şi-au pus şi îşi pun amprenta pe ceea ce înseamnă creşterea economică în Europa”, a declarat primul-ministru Emil Boc.

Potrivit şefului Executivului, aceste date îndeamnă la prudenţă: “Cuvintele de ordine sunt şi rămân precauţie, moderaţie şi echilibru”.


De asemenea, creşterea economică din aceste an reflectă politica de investiţii a Guvernului şi faptul că în primele şase luni ale anului 2011 au fost alocate şi cheltuite cu peste 800 de milioane de euro mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, a arătat premierul Emil Boc.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

De asemenea, Boc a cerut miniştrilor săi să prioritizeze investiţiile guvernamentale.

“Am cerut miniştrilor pragmatism deplin şi o prioritizare a tuturor investiţiilor pe care le au în subordine. Solicit, de asemenea, ca şi autorităţile locale să aibă în vedere aceleaşi criterii atunci când alocă bani publici pentru ca aceşti bani să producă maxim sau să fie utilizaţi cu maximă eficienţă în economia naţională”, a mai spus Boc.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: