vineri

26 aprilie, 2024

9 septembrie, 2019

Doar 16% dintre șoferii germani care plănuiesc să își achiziționeze o mașină iau în considerare un model electric, potrivit unui sondaj realizat de EON.

Doar conducătorii auto din Cehia sunt mai puțin interesați, transmite Bloomberg.

Paradoxal, România figurează în topul clasamentului, 36% dintre șoferi arătându-se interesați de achiziționarea unui vehicul electric.


Deși problemele legate de mediu atrag tot mai multă atenție la nivel european, puțini șoferi sunt dispuși să renunțe la mașinile pe carburant. Argumentele logistice sunt importante.

Germania, spre exemplu, are în jur de 17.400 de stații de alimentare a vehiculelor electrice.

La sfârșitul anului trecut, doar 420.000 de mașini electrice sau hibrid erau înregistrate în Germania, dintr-un parc auto total de 47 de milioane de mașini private.

Un alt motiv care descurajează achiziția mașinilor mai puțin poluante îl reprezintă costul. E-Golf al producătorului german Volkswagen are un preț de pornire de 35.900 de euro, față de 24.000 de euro versiunea pe benzină IQ.Drive Golf.


Luna trecută, în Germania au fost înmatriculate 5.001 mașini electrice, de două ori mai multe față de aceeași perioadă a anului trecut. Circa 61% din totalul mașinilor nou înmatriculate erau pe benzină, iar 30% pe diesel.

Sondajul a fost realizat în rândul a 10.000 de respondenți din Cehia, Danemarca, Franța, Germania, Ungaria, Italia, România, Turcia și Marea Britanie.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Un răspuns

  1. Articol scris in Dorul lelii. In primul rand ford are o datorie mult mai mare, so de fapt trebuia spus de nivelul de cash si costul restructurarii. Apoi, are ford 2 mil angajati ww? Cat despre ratingul scazut, pe baza ca se astepta revenue mai putin, pai la costuri nu ne uitam ca ar trebui sa scada? O confuzie totals.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Un răspuns

  1. Articol scris in Dorul lelii. In primul rand ford are o datorie mult mai mare, so de fapt trebuia spus de nivelul de cash si costul restructurarii. Apoi, are ford 2 mil angajati ww? Cat despre ratingul scazut, pe baza ca se astepta revenue mai putin, pai la costuri nu ne uitam ca ar trebui sa scada? O confuzie totals.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: