vineri

29 martie, 2024

4 septembrie, 2020

Producătorul auto francez Renault a anunţat un plan de reorganizare a grupului în jurul mărcilor sale, şi nu în funcţie de zone geografice.
Activitatea va fi regrupată în jurul a patru unităţi de business: Renault, Dacia, Alpine şi New Mobility, potrivit unui comunicat de presă transmis de Renault.

Proiect vizează crearea unei structuri organizaţionale mai simple, orientată spre rezultate, dar care să întărească coeziunea, motivaţia şi sentimentul de apartenenţă al echipelor grupate pe mărci.

„Compania trebuie să facă trecerea de la o căutare a volumelor la o căutare de valoare şi profitabilitate. Organizarea în jurul a patru mărci puternice va permite lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat spre pieţe şi spre consumatori, în căutarea celui mai bun rezultat posibil. Acest lucru este esenţial pentru revenirea grupului”, a declarat noul director general de la Groupe Renault, Luca de Meo.


În cadrul acestui proiect, procesul de reflecţie cu privire la crearea, organizarea şi implementarea noilor unităţi de business va fi pilotat de Luca de Meo, CEO-ul grupului pentru Renault, Denis Le Vot pentru Dacia, Cyril Abiteboul pentru Alpine şi Clotilde Delbos pentru New Mobility.

Renault precizează că, imediat ce va fi finalizat, planul de reorganizare va fi comunicat şi reprezentanţilor angajaţilor.

Constructor de automobile din 1898, Grupul Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: