14 noiembrie, 2013

Una dintre cele mai mari probleme când vine vorba de construirea unei afaceri de succes este lipsa resursei umane de calitate. Din păcate avem foarte mulți absolvenți de studii superioare dar, cu toate acestea, sunt prea puțini cei pregătiți să facă față în meseria pe care și-au ales-o. Asta pentru că învățământul nu ține cont de cerințele pieței. Profesorii predau an de an aceleași cursuri, care nu au aplicabilitate în realitatea economică. Este rezumatul mesajului transmis la conferința cursdeguvernare.ro de către Florin Talpeș, CEO al Bitdefender – cea mai puternică marcă românească pe piața internațională.

”În echipa de marketing a companiei BitDefender, 20% din angajați sunt absolvenți de filologie. Ceea ce arată că uneori este mai bine să înveți angajatul de la zero. E mai rau să angajezi un absolvent de marketing care a fost învățat greșit, pentru că mai întâi trebuie să ștergi ceea ce știe și abia apoi să-l înveți ce trebuie să știe”, a declarat Florin Talpeș.

Ca reacție la calitatea slabă a învățământului a aparut un subsistem de educatie, creat de economie.


Un exemplu este industria de servicii call center, care s-a dezvoltat puternic în ultimul timp. Perioada pe care o petrece un angajat într-un astfel de loc este de 6-12 luni, dar este o foarte bună școală. Tânărul iese călit după ce trebuie să țină piept, zilnic, clienților nemulțumiți. O altă formă de educare este implementarea unor programe de formare și dezvoltare personală, cadrul organizației.

(Descărcați AICI prezentarea făcută de Florin Talpeș – CEO Bitdefender)


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Victoria lui Donald Trump nu e doar cea pentru postul

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: