Un Centru Electoral în limba oficială a fiecărui stat UE va fi lansat peste o lună în aplicația TikTok, ca parte a pregătirilor platformei pentru a aborda riscurile de dezinformare legate de alegeri. Acest centru îi va direcționa pe utilizatorii săi către „informații de încredere”, scrie TheCrunch, citând un anunț al TikTok.
„TikTok va lucra alături de comisiile electorale locale şi organizaţiile societăţii civile, astfel că aceste Centre Electorale vor reprezenta locul în care comunitatea TikTok va putea găsi informaţii oficiale sigure”, se menţionează în comunicat.
„Videoclipurile legate de alegerile europene vor fi etichetate pentru a direcționa oamenii către Centrul Electoral relevant. Ca parte a eforturilor noastre mai ample de integritate electorală, vom adăuga, de asemenea, atenționări la hashtag-uri pentru a încuraja oamenii să urmeze regulile noastre, să verifice faptele și să raporteze conținutul ce, în opinia lor, încalcă Regulile comunității” TikTok, se mai menționează în postarea privind pregătirile pentru alegerile europene.
Potrivit companiei, TikTok are peste 6.000 de oameni dedicaţi moderării conţinutului în limbile UE. Echipele companiei lucrează cu tehnologia pentru a se asigura că regulile sunt aplicate în mod constant pentru a detecta şi a elimina dezinformarea, operaţiunile de influenţă sub acoperire şi alte conţinuturi sau comportamente care se pot intensifica într-o perioadă electorală.
Compania va investi peste două miliarde de dolari anul acesta la nivel global pentru a consolida eforturile sale.
De asemenea, TikTok anunță să-și extindă rețeaua de parteneri locali pentru verificarea informațiilor. În prezent, lucrează cu nouă organizații, care acoperă 18 limbi.
****