duminică

21 aprilie, 2024

26 mai, 2011

Ministrul Mediului, Laszlo Borbely, propune Guvernului să scadă taxa de primă înmatriculare cu 20-30%, o decizie urmâd să se ia în şedinţa de săptămâna viitoare a Executivului.

De asemenea, în conformitate cu o decizie a Curţii de Justiţie a Uniunii Europene, Executivul va extinde taxa auto şi pentru maşinile înmatriculate în România înainte de 1 ianuarie 2007.

” Săptămâna viitoare vim finaliza ordonanţa sau legea privind modificarea unor prevederi din ordonanţă care se referă strict la decizia Curţii Europene. Decizia, vă repet, se referă la acele maşini care au fost înmatriculate înainte de 1 ianuarie 2007, deci probabil acele maşini la prima vânzare vor trebui să plătească taxa de primă înmatriculare. Doi, aceasta este propunerea mea – cu care am venit în guvern şi o analizăm, am făcut diferite calcule cu această propunere – o reducere a taxei de primă înmatriculare de, aici este de discutat, între 20 şi 30%. De ce? Pentru că este un „supliment” pentru maşinile acelea care sunt mai vechi şi care trebuie să plătească şi nu putem face distincţie între cei care plătesc acum şi acele maşini care intră acum după o primă vânzare”, a spus Borbely, după şedinţa de guvern de miercuri.


Vicepreşedintele politic al UDMR s-a grăbit să anunţe el viitoarea scădere a taxei auto, pentru a capitaliza un spor de imagine în contul Uniunii, greu încercate de bâlbâileile guvernului dominat de PDL, însă decizia de reducere a acestei taxe va trebui mai întâi să primească girul coaliţiei de guvernare, în şedinţa de luni.

UDMR speră astfel să mai amortizeze din dezamăgirea populaţiei pentru amânarea pe 2012 a reducerii contribuţiilor la asigurările sociale, măsură promovată intens de Uniune, dar care este respinsă din start de preşedintele Traian Băsescu, în urma analizelor efectuate împreună cu experţii FMI şi ai Comisiei Europene.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

2 răspunsuri

  1. de ce nu scoateti taxa de finitiv cum este si in alte tari europene cum ar fi germania nu platesti taxa de prima inmatriculare, are impozitu putin mai mare fata de rominia si din aciasta gauza nu se plateste taxa de prima inmatriculare ecesiv cum este in romania ,daca sau facut datori mari suntem noi de vina ca, conducerea gandeste numai pentru puzunaru lui ce sa facut cu mil de euro care sau luat? nu au terminat nici macar drumurile care sau inceput si dau vina pe constructori de ce ?

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

2 răspunsuri

  1. de ce nu scoateti taxa de finitiv cum este si in alte tari europene cum ar fi germania nu platesti taxa de prima inmatriculare, are impozitu putin mai mare fata de rominia si din aciasta gauza nu se plateste taxa de prima inmatriculare ecesiv cum este in romania ,daca sau facut datori mari suntem noi de vina ca, conducerea gandeste numai pentru puzunaru lui ce sa facut cu mil de euro care sau luat? nu au terminat nici macar drumurile care sau inceput si dau vina pe constructori de ce ?

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Acest text se adresează în primul rând tinerilor, adică celor

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: