sâmbătă

25 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

3 februarie, 2022

Acțiunile companiei Meta Networks s-au prăbușit cu 20% miercuri, în urma anunțării scăderii numărului utilizatorilor activi ai Facebook pentru prima dată de la înființarea rețelei, în urmă cu 18 ani.

Scăderea cu 20% a fost înregistrată în tranzacțiile de după închiderea bursei, iar efectul este diminuarea cu 200 de miliarde de dolari a valorii companiei pe piața financiară.

Concret, numărul utilizatorilor activi zilnici a scăzut la 1,929 miliarde în ultimul trimestru al anului 2021, comparativ cu 1,930 miliarde în trimestrul precedent, a anunțat compania Meta, proprietara Facebook, citată de BBC, preluată de Digi24.


De asemenea, a mai anunțat gigantul tech, a încetinit creșterea veniturilor din publicitate, din cauza concurenței rivalilor precum TikTok și YouTube.

Acțiunile altor platforme de social media, inclusiv Twitter, Snap și Pinterest, au scăzut și ele brusc în timpul tranzacțiilor de după închiderea pieței.

Fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, a spus că vânzările firmei au fost afectate de faptul că publicul, în special utilizatorii mai tineri, a renunțat la rețeaua socială în favoarea altor platforme.

Meta, care deține a doua cea mai mare platformă de publicitate digitală din lume, după Google, a declarat, de asemenea, că a fost afectată de modificările privind confidențialitatea din sistemul de operare Apple.


Zuckerberg a declarat că este încrezător că investițiile în video și în realitatea virtuală vor da roade, așa cum au făcut-o și pariurile anterioare pe publicitatea mobilă și pe Instagram stories.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Modificările au îngreunat targetarea și măsurarea publicității pe Facebook și Instagram și ar putea avea un impact „de ordinul a 10 miliarde de dolari” pentru acest an, potrivit directorului financiar al Meta, Dave Wehner.

Veniturile totale ale Meta, din care cea mai mare parte provine din publicitate, au crescut la 33,67 miliarde de dolari în această perioadă, depășind cu puțin previziunile pieței, potrivit Mediafax. De asemenea, compania a prognozat venituri cuprinse între 27 și 29 de miliarde de dolari pentru următorul trimestru, ceea ce este mai puțin decât se așteptau analiștii.

Etichete: , , ,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: