sâmbătă

20 iulie, 2024

8 decembrie, 2021

Vinurile în ediţie limitată ale Tohani România au dus la o creştere a vânzărilor companiei cu peste 20% față de anul trecut, scrie Agerpres.

„Comportamentul de achiziţie vine în completarea datelor unui sondaj recent al Tohani România, care a arătat că românii devin tot mai interesaţi de povestea vinului, de istoria şi farmecul podgoriei de unde provine.

Astfel, 70% dintre respondenţi au precizat că au vizitat cel puţin o cramă, iar 45% că achiziţionează vin de la cramă. De altfel, tendinţa este confirmată şi de creşterea înregistrată de Tohani România în vânzările directe.


După triplarea acestora, în 2020 faţă de 2019, pe fondul pandemiei şi al unui comportament orientat spre achiziţii online, în 2021 a continuat trendul ascendent, creşterea faţă de anul precedent fiind de peste 20%”, se menţionează în comunicat.

Potrivit sursei citate, în topul preferinţelor s-au numărat Apogeum Fetească Neagră, care anul acesta a obţinut a 15-a medalie internaţională, Siel şi Moşia de la Tohani.

Vânzările reflectă şi strategia Tohani România de a crea vinuri pentru fiecare categorie de consumatori. Astfel, Siel este un vin de creaţie ce se adresează consumatorului tânăr, de 25-35 de ani, care experimentează şi testează gusturi şi combinaţii noi, dispus să investească în calitate.

Wine Chocolate este tot un vin de creaţie, cu arome fine de ciocolată, preferat de clientul care doreşte ca vinul să creeze o experienţă unică. Este un vin ales atât de femei, cât şi de bărbaţi, majoritatea cu vârsta cuprinsă între 25 şi 40 de ani.


În aceeaşi notă se înscrie şi Flori de Gheaţă, un vin desert, preferat pentru brunch-uri şi întâlniri intime, clienţii fiind în majoritate femei, cu vârsta 30-45 de ani.

Moşia de la Tohani este preferat de clientul fidel gustului clasic, ce preferă aromele familiare şi profunde ale soiurilor româneşti de tradiţie, cum sunt Fetească Neagră şi Fetească Albă. În aceeaşi categorie se înscrie şi Princiar, care are ca particularitate adresabilitatea spre un public matur, în căutarea unei experienţe complete, sedus în primul rând de povestea din spatele etichetei.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Sâmbătă seară ne-a trecut tuturor – nu numai lui Donald

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: