joi

16 mai, 2024

29 aprilie, 2022

Vânzările agenţiei online de turism eSky Group au crescut anul trecut cu 47%, la peste 345,1 milioane euro, scrie News.ro.

”În 2021, vânzările eSky Group, exprimate în TTV (Valoarea Totală a Tranzacţiilor), s-au ridicat la peste 345,1  milioane euro, cu 47% mai mult decât în anul precedent.

Anul trecut, indicatorul EBITDA a fost mai mult decât dublu faţă de cel de dinaintea pandemiei şi s-a ridicat la 13,3 milioane euro (+104% în 2021 faţă de 2019), ceea ce face ca anul 2021 să fie cel mai bun din istoria companiei”, anunţă grupul.


Pentru al doilea an la rând, 64% din veniturilor companiei se datorează Europei continentale.

”eSky Group a profitat de situaţia nefavorabilă a pieţei din timpul pandemiei pentru a-şi consolida poziţia şi pentru a-şi îmbunătăţi semnificativ eficienţa. Din punct de vedere al EBITDA, compania a încheiat 2021 cu un rezultat de două ori mai bun decât în anul record 2019.

Prin urmare, strategia noastră de expansiune internaţională de până acum a jucat un rol esenţial în consolidarea poziţiei pe piaţă. În prezent nu plănuim o expansiune suplimentară, dar ne vom concentra pe creşterea cotei de piaţă în ţările în care vedem cel mai mare potenţial”, spune Łukasz Habaj, CEO eSky Group.

În 2021, vânzările din Europa de Vest le-au depăşit pe cele din ţările Europei Centrale şi de Est (38% şi, respectiv, 26% din venituri). Ponderea vânzărilor din SUA în structura totală a vânzărilor a rămas la 11%, la fel ca în 2020, dar valoarea sa a crescut cu 54% faţă de anul precedent. 23% din veniturile eSky Group provin din ţările din America Latină.


Agenţia online de turism a semnat un acord în februarie 2022 cu fondul de capital privat MCI Capital. Prin acest acord fondul va achiziţiona 55% din acţiunile companiei pentru 157 de milioane de zloţi.

Compania îşi va continua strategia de construire a unui „market challenger” la nivel global prin creşterea cotei pe cele 60 de pieţe ȋn care este prezentă.

Începând cu aprilie 2022, Marius Turbatu, care a condus cu succes echipa eSky Group din România în ultimii ani, preia un nou rol în cadrul companiei şi va conduce Departamentul de Corporate Development pentru a susţine noua etapă de creştere a organizaţiei.

În plus, pe 1 aprilie, Andra Vlad, care a condus departamentul financiar local, a fost numită în poziţia de HUB Manager Bucureşti şi se va concentra pe operaţiunile subsidiarei din România.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: