18 ianuarie, 2022

Spania a reglementat, luni, promovarea criptoactivelor, însărcinând autoritatea de reglementare a pieţei de valori să se asigure că investitorii sunt conştienţi de riscuri, scrie Reuters citată de News.ro.

Dezvoltarea rapidă a criptomonedelor şi a activelor digitale legate de monedele tradiţionale a atras atenţia autorităţilor de reglementare din întreaga lume, care se tem că ar putea pune sistemul financiar în pericol dacă nu sunt monitorizate.

Guvernul spaniol a declarat în buletinul său oficial că agenţii de publicitate şi companiile care comercializează criptoactive trebuie să informeze autoritatea de supraveghere CNMV cu cel puţin 10 zile înainte despre conţinutul campaniilor care vizează mai mult de 100.000 de persoane.


Noile reglementări vor intra în vigoare de la jumătatea lui februarie şi vor permite CNMV să monitorizeze în mod specific publicitatea pentru toate tipurile de criptoactive şi să includă avertismente despre riscurile implicate de o astfel de investiţie.

Regulile se aplică şi furnizorilor de servicii de criptoactive atunci când îşi promovează activităţile şi oricărei persoane care îşi fac publicitate pe cont propriu sau în numele unor terţi.

Printre aceştia se numără influencerii cu peste 100.000 de abonaţi care sunt plătiţi pentru a face reclamă şi a promova criptoactive, a spus CNMV într-un comunicat, adăugând că aceştia vor trebui să notifice în prealabil autoritate de reglementare despre postările promoţionale şi să avertizeze în privinţa riscurilor.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Victoria lui Donald Trump nu e doar cea pentru postul

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: