sâmbătă

20 iulie, 2024

23 noiembrie, 2021

Conform Counterpoint Research, piaţa smartwatch-urilor a crescut cu 16% în al treilea trimestru al anului, scrie News.ro.

Cele mai notabile evenimente ale ultimului trimestru sunt creşterea Samsung în paralel cu scăderea Apple, ceea ce a dus la micşorarea distanţei dintre cele două companii pe piața mondială a ceasurilor inteligente.

Samsung a crescut cu 17%, creştere care este pusă de specialişti pe seama performanţei peste aşteptări a seriei Galaxy Watch 4, care a marcat revenirea Samsung la WearOS, sistemul de operare dezvoltat de Google. Cota de piaţă a Samsung a ajuns la 14%.


În acelaşi timp, cota de piaţă a Apple a scăzut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, deţinând acum 22% din piaţă.

Amazfit, Imoo, Huawei şi Garmin, ceilalţi producători de smartwatch-uri de top,  au cote de piaţă mai mici de 6%.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Sâmbătă seară ne-a trecut tuturor – nu numai lui Donald

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: