Mii de români din țară și diaspora au îmbrățișat cu emoție mesajul de promovare al României și chemarea de a se reîntoarce acasă, transmise de participanții la cea de-a treia editie RePatriot Turism Talks, organizată miercuri (11 august), în direct de pe plaja Neversea din Constanța.
Potrivit organizatorilor, ”Hai pe Litoral” a fost o explozie fantastică de bucurie și speranță oferită românilor de pretutindeni, de către antreprenori, lideri locali și reprezentanți ai guvernului, aflați, fizic sau online, alături de echipa RePatriot pe plaja Neversea din Constanța.
Comunicatul precizează:
Hilde Brandl, architect și antreprenor în domeniul proiectării și Cosmin Ivan, antreprenor, moderatorii acestei ediții au reușit să introducă turistul român în atmosfera locațiilor deosebite de pe litoral și să stârnească dorința de a încerca la fața locului toate atracțiile prezentate de antreprenorii participanți la eveniment.
”Repatriot Turism este o chemare către românii din afara țării, să se mândrească cu aceste locații extraordinare și să aducă fiecare dintre ei măcar un turist, doi, să vadă România”, a transmis Marius Bostan, antreprenor și inițiator Repatriot în deschiderea discuțiilor de la malul mării, fiind urmat de Dragoș Anastasiu, antreprenor și lider Repatriot Turism, Sandra Pralong, consilier de stat al presedintelui Klaus Iohannis, Departamentul Diaspora, Ionuț Rusu, Viceprimar Constanța, Stelian Gima, Vicepreședinte CJ Constanța, Raluca Uță, Manager proiect Antreprenorești-Adoptă un Sat, Scorțeni.
Chemarea de la ediția live 2021 de pe litoral a fost una rezonantă, cu un impact pozitiv, apreciat de toți privitorii, care au fost extrem de încântați de:
O invitație la un eveniment unic în Europa, Seara Dobrogeană, ”un spectacol etnic unde turiștii îi pot vedea atât pe greci, turci și tătari, pe aromâni, rușii lipoveni și bulgăroaicele din Tulcea, într-un show de excepție” a venit din partea Corinei Martin, președinte FAPT.
Cea mai frumoasă plajă din Mamaia, cu un complex deosebit, care oferă experiențe de neuitat – Riva Beach & Bar, după cum spun oaspeții acestuia, așa cum a precizat Ionuț Mielu, Manager Riva/Fratelli Constanța în intervenția sa.
Neversea Beach Constanța este un nou proiect unicat în Europa, inițiat de Bogdan Rădulescu și partenerii săi, organizatorii binecunoscutelor festivalului Untold și Neversea.
Sailing-ul nu este un sport al milionarilor, a transmis turiștilor Paula Alexandru, Business Development Manager în cadrul grupului Life Resort și parte din echipa LifeHarbour, lansând astfel o provocare tuturor să încerce sporturile oferite la singura marină privată din România, care are o infrastructură completă: hotel, restaurant, cheiaj, organizare evenimente corporate și private, terasă plutitoare acoperită dedicată conferințelor.
Fenomenul Alezzi prelungește sezonul și mută petrecerile pe yacht în extra sezon, în portul Tomis pentru a oferi distracție turiștilor pe toată perioada anului, a precizat Adrian Sasu, Manager Alezzi Yacht, în direct de la petrecerea în plină desfășurare.
14 trasee pline de distracție și adrenalină, inclusiv pentru copiii de 1 an la Parcul de Aventură Paradis Land din Neptun au fost aduse în atenția turiștilor de Aurelian Marin, managerul general al agenţiei de turism Paradis din Constanța. Deschis de mai bine de șapte ani, parcul este o invitație permanentă la activitate sportivă și relaxare în mijlocul naturii, prin intermediul celor 14 trasee cu dificultate progresiva, împărțite în funcție de nivelul de dificultate și grupă de vârstă.
Povestea vinului de la Crama Rasova atrage de șapte ani turiști însetați să descopere povestea vinului și să savureze aroma acestuia prin explorarea arealului de 50 ha și degustarea în cadrul evenimentelor AER by Rasova. Zoe Ghiuri, proprietara cramei, pe lângă invitația de a vizita și degusta vinurile cramei, a transmis românilor din diaspora un mesaj de a se întoarce acasă și a participa la povestea cramei prin acceptarea locurilor de muncă pe care aceasta le pune la dispoziția lor.
RePatriot Turism Talks: ”Hai pe litoral” și-a dorit să readucă litoralul românesc în atenția celor care au o imagine nu tocmai bună despre serviciile și oportunitățile de petrecere a unui concediu deosebit. Și în seara de miercuri, a și reușit. Pentru că, așa cum a ținut să menționeze Dragoș Anastasiu ”Litoralul românesc este mult mai bun decât imaginea sa.” Iar mărturie au stat toate atracțiile care au fost prezentate și apreciate de românii din toată lumea. Români, care au redescoperit noua destinație turistică, de pe același tărâm, cu o vrajă aparte de la malul Mării Negre.
Români, care cu siguranță vor transmite mai departe acest mesaj și prietenilor lor de toate naționalitățile și vor deveni liderii din apelul lui Dragoș Anastasiu, de la încheierea evenimentului ”Suntem în căutare de oameni din diaspora care vor să devină leader de comunități. România merită de luat în seamă ca destinație turistică.”