marți

16 august, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

18 septembrie, 2020

La numai o zi de la lansare, o platformă online înfiinţată de un ministru în Japonia pentru a-i permite fiecărui cetăţean să semnaleze excesele de birocraţie a trebuit să fie suspendată din cauza numărului extrem de mare de plângeri, informează vineri AFP, potrivit Agerpres.

Taro Kano, devenit miercuri ministru pentru reformă administrativă, o prioritate a noului premier japonez Yoshihide Suga, a anunţat joi lansarea acestei platforme.

„Vă rog să ne trimiteţi informaţii despre reglementări inutile care vă împiedică munca”, a scris el pe contul său de Twitter.


Însă vineri Kano a suspendat operaţiunea. „Am primit mult mai multe emailuri decât mă aşteptam”, a explicat el. „Suspend receptarea de noi emailuri pentru a le examina pe cele pe care deja le-am primit”, a adăugat ministrul.

Birocraţia este o problemă notorie în Japonia, unde administraţia publică acuză de altfel o întârziere evidentă în tehnologiile digitale în raport cu alte ţări industrializate.

Înainte de premierul Suga, şi predecesorul acestuia Shinzo Abe a promis că va demara o amplă operaţiune de simplificare administrativă.


Articole recomandate:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Scumpirea energiei electrice a fost amplificată de mecanismul formării prețurilor adoptat în UE („pay as clear”), care promovează alinierea prețurilor angro la cel mai mare cerut pe piață.

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: