sâmbătă

20 iulie, 2024

19 noiembrie, 2021

Companiile Nike și Roblox au anunţat joi un parteneriat nou pentru crearea lumii virtuale Nikeland pe platforma de gaming a Roblox, transmite Reuters citată de News.ro.

Lumea virtuală include clădiri Nike, terenuri şi arene pentru ca jucătorii să concureze în diverse mini-jocuri, de la tag şi dodgeball. până la ”The Floor Is Lava”. Această lume este modelată după sediul din viaţa reală al companiei Nike.

Deocamdată, Nikeland va fi gratuit. Compania intenţionează să integreze momente în joc care să imite  evenimentele sportive globale, de genul unui eveniment de fotbal în timpul Cupei Mondiale sau unui meci de fotbal în timpul Super Bowl.


Nike a spus că va continua să actualizeze lumea virtuală pentru a include atleţi şi integrarea produselor.

Persoanele cu accelerometre pe dispozitivele lor mobile vor putea folosi mişcările din lumea reală pentru a-şi alimenta jocul online. De exemplu, acestea vor putea mişca corpul într-o săritură care se va traduce în lumea virtuală, pentru a îmbunătăţi experienţa.

Utilizatorii vor putea, de asemenea, să intre într-un showroom digital pentru a-şi îmbrăca avatarul în articole Nike şi pentru a verifica cele mai recente oferte de produse ale companiei. Articolele ar putea fi modelate după produsele oferite de Nike în viaţa reală sau de la lansările anterioare.

Nike ar putea, de asemenea, să introducă produse viitoare sau să le permită copiilor să creeze împreună articole.


Companii precum Nike văd valoarea metaversului având astfel capacitatea de a intra în legătură cu o nouă generaţie de sportivi şi de a-i determina să se îndrăgostească de brand, ceea ce se poate traduce în cele din urmă în vânzări în lumea reală.

Sam Poser, un analist care acoperă Nike la Williams Trading, a spus că Nikeland poate avea are succes nu numai ca o modalitate de a prezenta brandul devreme copiilor, ci şi pentru informare şi utilizare ca un teren de testare pentru brand. El îşi imaginează că va fi folosit ca o modalitate pentru Nike de a încerca produse noi, pentru a vedea care sunt atractive.

”Dacă ştiu că o grămadă de copii îl poartă pe Nikeland, atunci vor ieşi cu el și în lumea fizică”, a spus Poser.

Aceasta nu este prima lansare a Nike cu Roblox. Cele două companii s-au asociat și în 2019, cu ocazia Nike Air Max Day.

Nike s-a pregătit în linişte pentru metavers, înregistrând recent o serie de mărci comerciale noi care indică intenţia sa de a produce şi vinde încălţăminte şi îmbrăcăminte virtuale marca Nike.

Mişcarea nu ar trebui să fie surprinzătoare. CEO-ul John Donahoe a ocupat anterior funcţia de director general la eBay şi Servicenow şi a fost adus anul trecut cu misiunea de a transforma compania Nike.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Sâmbătă seară ne-a trecut tuturor – nu numai lui Donald

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: