sâmbătă

20 iulie, 2024

18 noiembrie, 2021

Grupul elveţian Nestle anticipează dublarea vânzărilor online până în 2025, transmite Reuters citat de News.ro.

Nestle va susţine vânzarea produselor direct prin intermediul canalelor sale online sau direct către consumatori, a declarat directorul general al grupului, Mark Schneider, construindu-şi strategia pe baza succesului capsulelor de cafea Nespresso şi a Purina PetCare, care sunt comercializatee tot mai mult direct către consumatori via Nespresso.com şi Purina.co.uk.

”Plănuim să ducem vânzările (de comerţ electronic) de la aproximativ 13% în 2020 la 25% până în 2025”, a declarat Bernard Meunier, şeful unităţilor strategice de afaceri şi marketing şi vânzări ale Nestle, la un summit virtual al investitorilor.


Acest lucru va fi realizat prin creşterea investiţiilor în marketing digital, a adăugat Meunier.

Producătorul de ciocolată KitKat nu a oferit detalii despre mărimea investiţiei, care va fi realizată prin autofinanţare şi economii. Până acum, investiţiile în comerţul electronic ale Nestle nu au afectat finanţele companiei, a spus conducerea.

Vânzările totale ale Nestle în 2020 au fost de 84,34 miliarde de franci elveţieni (90,71 miliarde de dolari), cele din comerţul electronic reprezentând 14,1% din total în primele nouă luni ale anului 2021.

Meunier a spus că creşterea vânzărilor prin comerţul electronic va fi determinată de pieţele din Statele Unite, Europa şi China.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Sâmbătă seară ne-a trecut tuturor – nu numai lui Donald

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: