fbpx Modifica setari cookieuri

La obiect

Deficitul contul curent la 7 luni – în scădere semnificativă față de anul trecut. Însă în creștere cu 7% la mărfuri și servicii

Contul curent al balanței de plăți a înregistrat, după primele șapte luni din 2020, un deficit de 4.836 milioane de euro, cu aproape o cincime… Mai mult

14.09.2020

La obiect

Date INS : Industria, confruntată cu o revenire dificilă. Miza, relansarea economiei

Deși România a consemnat în luna iulie 2020 o creștere cu 8% a producției industriale lunare, valoarea față de aceeași lună a anului precedent a… Mai mult

14.09.2020

La obiect

Legăturile bilaterale UE – China în 8 grafice: premisele de la care începe summit-ul

Legăturile dintre Europa și China au crescut exponențial după cooptarea Beijing în Organizația Mondială a Comerțului, în 2001. O serie de grafice realizate de Politico … Mai mult

14.09.2020

La obiect

Articol recomandat de UiPath Romania

Pasul decisiv: de la digitalizare, la automatizarea proceselor de lucru și a serviciilor publice. Capitol nou în Planul Național de Relansare și Reziliență

Planul Național de Relansare și Reziliență necesar României pentru accesarea de fonduri externe în următorii ani conține un capitol special dedicat proiectelor de transformare/tranziție digitală… Mai mult

14.09.2020

Ministrul Transporturilor: Cel care știe cu cine facem autostrada Ploieşti-Braşov este domnul Ghizdeanu

de Razvan Diaconu , 11.4.2019

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc (foto), spune că proiectul autostrăzii Ploieşti-Braşov urmează să fie făcut în parteneriat public-privat, însă, întrebat fiind dacă va fi realizat de o companie din China, afirmă: “Nu ştiu, aşa am auzit şi eu…”.

Construcția infrastructurii rutiere este, oficial, de competența CNAIR, companie aflată în subordinea ministrul Transporturilor.

Răzvan Cuc a fost întrebat, miercuri seara, la Digi 24, despre autostrada Ploieşti-Braşov, dacă se va face în parteneriat public-privat şi cât va fi taxa.

”Nu pot să vă spun detalii, asta vă poate spune domnul Ghizdeanu, de la Prognoză, că dânsul a lucrat la acest proiect, n-am lucrat noi. Noi, de la Ministerul Transporturilor, i-am asigurat suportul din punct de vedere tehnic, adică i-am pus toată documentaţia tehnică la dispoziţie”, a spus ministrul Cuc.

Întrebat dacă proiectul se va face cu o companie din China, Cuc a răspuns: “Nu ştiu, aşa am auzit şi eu, n-am discutat cu dânsul”.

Ulterior, Răzvan Cuc a menţionat totuși: “Este un consorţiu, o companie din China în asociere cu o altă companie, dar, încă o dată, nu gestionez eu”.

Referitor la faptul că acea companie din China vrea să vină cu muncitorii săi, Răzvan Cuc a afirmat:

“Da, foarte bine. Păi staţi două secunde, noi nu cred că suntem foarte atenţi la un aspect, noi avem o problemă pe piaţa forţei de muncă foarte mare, la constructori. Dacă în trecut constructorii români au fost scoşi, ca să spun aşa, din joc, pe anumite considerente şi au fost scoşi din joc de către justiţie, iată că ne-am trezit să mai avem un singur constructor. Şi ce vedem? Iată că vin nişte constructori şmecheri, care vin cu un laptop şi două mape la subraţ şi au subcontractat lucrările la antreprenorii români”.

Răzvan Cuc a spus că afirmaţiile referitoare la faptul că firma din China ar lucra şi cu materiale din China sunt “discuţii avansate”, iar el nu ştie ce s-a discutat.

“Nu eu am discutat cu firma din China. (…) Încă o dată, haideţi să nu ne pripim să tragem concluzii, să aşteptăm să vedem ce se întâmplă, eu zic că este normal să vedem ce se întâmplă. Eu am răbdare şi aştept. Am răbdare să văd ce se va întâmpla, să vorbesc cu domnul Ghizdeanu, să îmi spună şi mie exact care este negocierea care va avea loc între semnatarul contractului şi firma care va executa lucrarea”, a declarat ministrul Cuc.

Mergeți în homepage ›

Publicat la data de 11.4.2019

Lăsați un comentariu


Stiri

România în statisticile Eurostat: O țară relativ sigură, unde criminalitatea este mai redusă decât în Vest, însă cu un sistem juridic relativ precar

Raluca Florescu

Rata infracționalității din România este mai redusă decât în multe state dezvoltate din Uniunea Europeană, cum ar fi Olanda, Franța, Germania sau Belgia, după cum… Mai mult

Stiri

Airbus ZEROe – trei variante-concept ale primului avion comercial cu zero emisii

Victor Bratu

Airbus a prezentat luni, la sediul din Toulouse, planul tehnologic al companiei pentru 2020-2025 care conține trei noi concepte pentru primul avion comercial cu zero… Mai mult

Europa

Weekend cu proteste în Europa – susținere pentru imigranți și demonstrații împotriva noilor restricții

Vladimir Ionescu

Mii de persoane au manifestat duminică la Berlin şi în alte oraşe din Germania pentru a cere Uniunii Europene să-i sprijine pe solicitanţii de azil… Mai mult

Stiri

CDR: Includerea în categoria piețelor emergente susține eforturile pieței de capital de creștere a fluxurilor investiționale

Vladimir Ionescu

Coaliția pentru Dezvoltarea României (CDR) salută promovarea de către FTSE Russell a pieței de capital din România la statutul de piață emergentă și includerea în… Mai mult

Stiri

”Planul de relansare economică începe să își arate și partea practică” – Klaus Iohannis a testat și trenul către Otopeni

Razvan Diaconu

Președintele Klaus Iohannis a testat luni garnitura de tren care va face legătură între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni împreună cu ministrul Transporturilor, Lucian… Mai mult

Stiri

OMS a aprobat reguli pentru testarea unor produse naturiste africane în tratarea Covid

Iulian Soare

Organizaţia Mondială a Sănătăţii a stabilit regulile de testare a eficienței unor remedii naturiste africane în tratarea Covid-19 și termenele pentru strângerea și analizarea datelor,… Mai mult

Stiri

Izolarea timp de 14 zile după intrarea în țară ar putea fi înlocuită cu testul Covid negativ

Vladimir Ionescu

Persoanele care vin din zone de străinătate cu incidență ridicată a cazurilor de Covid-19 străinătate ar putea să nu mai fie obligate să stea 14… Mai mult