luni

4 iulie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

29 august, 2012

(Foto: Agerpres)

PDL, PNŢCD, Partidul Noua Republică, Iniţiativa Civică de Centru Dreapta (Mișcare a lui MR Ungureanu), Fundaţia Creştin Democrată (FCD), forţe politice și civice de dreapta, au lansat miercuri un manifest politic comun, ca preambul la alianța electorală pe care o pregătesc în perspectiva alegerilor parlamentare.

Manifestul politic se numește ”Români, sus inima! România are viitor” și va deveni, probabil, sloganul politic și electoral al viitoarei alianțe. Documentul a fost semnat în cadrul unei ceremonii, de către președinții formațiunilor de dreapta: Vasile Blaga (PDL), MR Ungureanu (Inițiativa Civică de Centru Dreapta), Mihail Neamțu (Noua Republică), Aurelian Pavelescu (PNȚCD) și Adrian Papahagi (FCD).

”Propunem societății românești o platformă politică articulată în jurul valorilor de centru-dreapta.


Vom coagula energiile reformatoare, vom reclădi încrederea în domnia legii și în democrație, vom reda speranța în viitorul României europene.

Suntem animați de orientările doctrinare ale dreptei populare europene, în pluralitatea sa de opțiuni creștin-democrate, conservatoare și liberale.

In centrul platformei se afla o alianță electorală între partide.

Aceasta este sprijinită de organizații neguvernamentale menite să capteze suflul civic de centru-dreapta existent la toate nivelurile societății românesti.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Scopul nostru imediat este câștigarea alegerilor parlamentare.

Pe termen mediu și lung misiunea dreptei unite este consolidarea statului de drept, justiție pentru toți si prosperitate pentru fiecare” – se arată în manifestul dreptei.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: