![](https://cdn.cursdeguvernare.ro/wp-content/uploads/2021/10/glovo-poland.jpg)
Ca urmare a reclamațiilor primite din partea cetățenilor, Autoritatea de Concurență din Polonia (UOKiK) a anunțat că investighează plângerile împotriva firmelor de livrare Glovo și Uber Eats.
Principalele nereguli de care se plâng clienţii sunt recuperarea grea a banilor pentru comenzile anulate și diferența de prețuri între comandă și livrare, transmite Reuters.
Dacă vor fi găsite vinovate de aceste practice, companiile ar putea fi amendate cu 10% din veniturile anuale.
Uber Eats şi Glovo sunt aplicaţii mobile folosite pentru a comanda mâncare sau cumpărături din magazine, cu livrare la o adresă dată. Popularitatea lor a crescut în urma pandemiei.
„Monitorizăm cu atenţie practicile privind solicitările şi plângerile clienţilor. De exemplu, consumatorii se plâng de informaţiile incorecte privind preţul”, a afirmat directorul UOKiK, Tomasz Chrostny. Reprezentanţii Uber Eats şi Glovo din Polonia nu au răspuns solicitărilor de a comenta informaţia.