Analiză

Rețetă: Cum îți majorezi deficitul de 5 ori în 3 ani fără să construiești nimic de anvergură

Deficitul bugetului general consolidat pe primele nouă luni din 2019 a crescut cu peste 11 miliarde de lei faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut… Mai mult

31.10.2019

La obiect

Comisia Europeană funcționează de la 1 noiembrie în ”mod avarie”

Ziua de 1 noiembrie ar fi trebuit să marcheze un nou început pentru Uniunea Europeană: o nouă Comisie urma să își înceapă mandatul, într-o Uniune… Mai mult

31.10.2019

La obiect

Situația financiară la care se așteaptă economiștii și bancherii pe final de an

Amploarea dezechilibrării indicatorilor critici ai economiei pe 2019 creşte cu siguranţă, iar incertitudinea contextului politic îi îndeamnă la prudență pe economiști, pentru că sporeşte dificultatea… Mai mult

31.10.2019

La obiect

România, alături de Germania: în topul UE al orașelor cu cei mai puțini tineri

Potrivit Eurostat, aproape două treimi dintre orașele europene cu cei mai puțini tineri se află în România și Germania. Indicatorul utilizat este rata de dependență… Mai mult

30.10.2019

Cronicile

UPDATE / Director Renault: Producţia Logan Break MCV se mută din Pitești în Maroc

de Iulian Soare 21.9.2016

logan-mcvUPDATE: Grupul Renalut va produce Logan MCV și în uzina din Tanger, începând din primul trimestru al anului viitor, astfel încât, de anul viitor modelul va fi fabricat atât la Mioveni cât și în Maroc, a precizat miercuri compania, citată de Agerpres. 

“Pentru a răspunde succesului gamei Global Access, Grupul Renault va produce Logan MCV într-o a doua uzină. Odată cu succesul modelului Duster, uzina din Mioveni (România) trebuie să răspundă cererii comerciale foarte mari pentru acest model (al doilea din segmentul său, mai ales, în Europa). Cu scopul de a elibera o capacitate de producție pentru Duster, Grupul Renault va produce Logan MCV și în uzina din Tanger. Astfel, începând din primul trimestru 2017, Logan MCV va fi produs la uzina de la Mioveni și la uzina din Tanger, în Maroc”, precizează grupul Renault.

Reprezentanții companiei au insistat că decizia nu afectează nici organizarea uzinei din Mioveni, nici activitatea și nici salariații din România.

***

Știrea inițială:

Directorul Uzinei Renault Tanger (maroc), Jean-François Gal, a anunțat miercuri relocarea în Maroc, din 2017, a liniei de producţie Logan Break MCV, aflată în prezent la Piteşti citat de site-ul L’Usine Nouvelle.

“Vom prelua producţia acestui model fabricat în prezent în România (Logan Break MCV – n.red.) începând din primul trimestru al anului 2017”, a declarat Jean-François Gal, citat de Mediafax.

Directorul Uzinei Renault Tanger a explicat că mutarea producţiei Dacia/Renault Logan Break MCV va necesita investiţii suplimentare, în valoare de circa 20 de milioane de euro.

Uzina Renault din oraşul marocan Tanger – unde sunt fabricate deja modele Sandero, Dokker şi Lodgy – estimează pentru anul 2017 o producţie totală de 300.000 de vehicule, incluzând Logan MCV.

Fabrica a fost inaugurată în 2012, după o investiție de peste un miliard de euro. Anul trecut avea 6.000 de angajați, aproape toți localnici.

Reamintim că oficiali Renault au  avertizat de mai multe ori autoritățile române că, dacă până în 2020 nu va fi gata autostrada Piteşti-Sibiu, vor lua o decizie radicală cu privire la producţia de la Mioveni.

Dacia este o mașină low-cost și toate aceste autoturisme sunt produse în ţări cu forță de muncă ieftină pentru a putea fi păstrate prețurile reduse.

Mergeți în homepage ›

Publicat la data de 21.9.2016

Lăsați un comentariu


Stiri

Numărul companiilor vizate de inspecții fiscale: România, locul 7 în UE – sondaj PwC

Vladimir Ionescu

Peste 22% dintre companiile din România au fost vizate de inspecții fiscale în 2018, procent de aproape trei ori mai mare decât în 2017 sau… Mai mult

Europa

Poliția croată a deschis focul asupra unor imigranți care încercau să treacă în Slovenia

Iulian Soare

O persoană se află  în stare critică după ce poliția croată a deschis focul, în cursul nopții de sâmbătă spre duminică, asupra unui grup de… Mai mult

Europa

“Instalatorul polonez” se întoarce acasă. Motivele – Brexitul și creșterea salariilor în Polonia

Iulian Soare

Numărul polonezilor care s-au întors acasă l-a depășit anul trecut pe cel al celor care au emigrat, o prmeieră în ultimii 10 ani, scrie Bloomberg.… Mai mult

Stiri

Propunerile PLUS către USR: Structură executivă unică, fără fuziune, program politic comun și guvern din umbră

Vladimir Ionescu

Consiliul Național al PLUS a transmis o scrisoare deschisă către membrii formațiunii partenere în Alianța 2020, USR, care conține mai multe propuneri pentru viitorul an… Mai mult

Stiri

Ajutoare de stat pentru închiderea minelor necompetitive ale Complexului Energetic Hunedoara

Vladimir Ionescu

Ministerul Economiei vrea să majoreze ajutorul de stat pentru închiderea minelor de cărbune necompetitive din cadrul Complexului Energetic Hunedoara (CEH) şi să acorde un alt… Mai mult

Stiri

Iran / Proteste declanșate de scumpirea benzinei – cel puțin doi morți

Iulian Soare

Un poliţist şi cel puţin un civil au fost ucişi în timpul protestelor violente declanșate vineri, în mai multe orașe din Iran, după ce autoritățile… Mai mult

Stiri

România a importat în 8 luni alimente de 5,43 de mld. euro. Deficitul -1,14 mld.

Vladimir Ionescu

Deficitul din comerțul cu produse agroalimentare a urcat la 1,14 miliarde de euro în primele opt luni din acest an,în creştere cu 24% faţă de… Mai mult