Noiembrie 2020 – producția industrială în pierdere de viteză, influențată de sezonalitate

România a consemnat în luna noiembrie 2020 o scădere de 4,8% a producției industriale față de luna anterioară (serie brută). De reținut, însă, acest rezultat… Mai mult›
13.01.2021
Cele 3 legi fără de care digitalizarea României rămâne în improvizație

Entuziasmul digitalizării manifestat în debutul pandemiei pare că s-a domolit – se aude tot mai rar de ”oportunitatea digitalizării creată de coronavirus”, iar marile proiecte… Mai mult›
12.01.2021
McKinsey: „Noua normalitate” și tendințele economice care o vor defini, începând chiar cu 2021

Începând din chiar acest an, va fi accelerată dezvoltarea unor domenii precum biotehnologia, managementul riscului privind lanțurile de aprovizionare, sau forța de muncă. Reguli vechi… Mai mult›
12.01.2021
România, peste media UE la taxele de mediu colectate, dar cu încasări mai mici raportate la PIB. Observații

România s-a situat în anul 2019 pe locul 10 între statele UE în ceea ce privește ponderea taxelor de mediu încasate în totalul taxelor și… Mai mult›
12.01.2021
Dacia a numit un manager român la Logistică
de Razvan Diaconu 21.1.2013
Direcţia Logistică Centrală Dacia are, din ianuarie, un director nou în locul lui Jean Detrun, şeful unităţii din 2005 până în prezent, care urmează să iasă la pensie.
Ştefan Gaibu îl înlocuieşte pe Jean Detrun, potrivit Mediafax.
Gaibu, absolvent a două programe de MBA şi cu o experienţă în transport şi logistică, s-a alăturat Dacia în anul 2001. În vârstă de 36 de ani, el este cel mai tânăr manager dintre cei care conduc activităţile de producţie derulate pe platforma industrială de la Mioveni, se arată într-un comunicat al constructorului auto.
Anul trecut el a fost numit director executiv adjunct al Direcţiei Logistice.
Direcţia Logistică Centrală Dacia, situată pe platforma industrială de la Mioveni, asigură atât expediţia componentelor vehiculelor din gama Dacia, Renault şi Nissan, către uzine ale Alianţei Renault Nissan în lume, cât şi pe cea a vehiculelor finite pe teritoriul României şi la export, către reţeaua comercială.
În ultimii şapte ani, direcţia a expediat peste 6 milioane metri cubi de piese, care au contribuit la asamblarea a peste 2,5 milioane vehicule în uzine ale alianţei Renault Nissan în lume.