duminică

3 iulie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

19 septembrie, 2021

Ministerul pentru Migraţie de la Atena a elaborat o campanie în presă şi social media pentru a-i descuraja pe cetăţenii afgani să imigreze în Grecia fără să cunoască legea și regulile de acordare a azilului, relatează ekathimerini.com.

Campania de 73.532 de euro – finanţată de fonduri locale şi europene – prezintă legile și regulile pentru solicitanții de azil și va insista pe condiţiile de viaţă la care se pot aştepta afganii în Grecia, dacă aleg să ajungă ilegal în această țară şi să solicite azil.

În centrul campaniei se află rețelele sociale și, în principal, aceasta va consta în videoclipuri și bannere (anunțuri) ce vor apărea în mod regulat pe platforma de mesaje Viber și pe site-uri afgane, pentru cel puțin trei luni de zile.


Vor fi de asemenea folosite și platforme populare, precum YouTube, Dailymotion și Facebook, cu scopul ca mesajul să ajungă la cât mai mulți oameni posibil.

Peste 12.000 de euro au fost alocați pentru anunțuri ce vor fi publicate în ziare afgane.

Spre deosebire de criza din 2015, poliţiştii de frontieră sunt mai pregătiți ani să stabilească de unde provin imigranții, a declarat Fabrice Leggeri, șeful Frontex.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Uniunea Europeană se pregăteşte de un aflux semnificativ de solicitanţi de azil afgani, dar nu toți cei sosiți vor fi oameni care au fugit de noul guvern taliban, a declarat şeful agenţiei pentru frontiere.


UE a încercat să îşi reformeze sistemul de migraţie după o criză din 2015-2016, când au sosit peste un milion de oameni, majoritatea traversând Balcani pe jos pentru a ajunge în nordul Europei.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: