19 noiembrie, 2018

Revista CRONICILE  Curs de Guvernare (Publicație exclusiv print – peste 200 de pagini) își pregătește numărul al doilea: numărul 99.

Cu această ocazie, declanșează campania de abonamente pentru anul 2019 (4 numere).


Puteți vedea, achiziționa și vă puteți abona la cea mai înaltă, lucidă și de expertiză publicație din România dând CLIK – AICI.

Dacă încă nu ați aflat, puteți vedea ce sunt CRONICILE Curs de guvernare dând un CLICK-AICI.

CRONICILE:
”O istorie a vremii tale scrisă în timp real pentru oamenii inteligenți și implicați”

Vă puteți racorda AICI-LINK.


Următorul număr va apărea în 20 ianuarie 2019.

Concept: O publicație pentru 25 de ani:

Nu, nu-i o aroganță:

Am împărțit următorii 25 de ani în 100 de pași – pașii spre media europeană de dezvoltare:

astfel încât ”CRONICILE…” să însoțească, împreună cu autorii, expertiza lor și cititorii interesați de CONTEXT și EFECTE prin cei 100 de pași , România pe drumul ei către țara pe care o visăm cei mai mulți dintre noi și pe care sperăm să o vedem cu ochii noștri, nu doar cu cei ai copiilor noștri.

Important:

CRONICILE..” încep cu numărul 100, și vor apărea spre numărul 001: un cronometru, busolă și o hartă de navigare.

La numărul 001, ridicând ochii din ”CRONICI…”, ar trebui să constatăm în jur o țară diferită de cea în care lansăm azi, octombrie 2018, numărul 100.

Tehnic:

Format A4, peste 200 de pagini – premium (atât din punct de vedere al continutului, cât și ca realizare grafică), cu 5500 de exemplare trimise direct în piață, alături de sutele de exemplare pentru marketing.

4 chestiuni de principiu ale CRONICILOR:

va fi o abordare constantă și analitică a drumului României către media europeană de dezvoltare și de viață.

Apreciem, pe baza analizelor noastre, ne vom apropia de 80% din media europenă în circa 25 de ani – cu o condiție: să facem ce trebuie, acum.

1-,CRONICILE Curs de Guvernare” adună – după o expertiză la cel mai înalt nivel pe care-l poate oferi Romania momentului – principalele elemente care configurează baza dezvoltării de orice fel a economiei și societății

2-, fiecare număr al ”CRONICILE Curs de Guvernare” e gândit ca o ”cronică” a contextelor din spatele evenimentelor principale dintr-un trimestru:

nimic din ce intră nu e inutil, nimic din ce e relevant în problemele unui trimestru nu e ignorat

instrumentul principal e analiza: desenul general este dat de principiul puzzle.

3-,CRONICILE Curs de Guvernare” e gândită să apară trimestrial – pentru a rezolva 2 probleme pe care este focusat:

pe de o parte – să fie cablată la toate fenomenele de impact cert în societate și în economie, întorcând pe toate fețele cauzele și soluțiile către efectele corecte.

Pe de altă parte, trimestrul e o cadență optimă pentru evaluările de tot felul: indicatori, ”cifre”, voci, chipuri, noutăți palpabile și pulsul de dincolo de orice conjunctură.

De aceea ea trebuie să ajungă pe masa oricărui decident care contează în economie, în administrație, în politică – în mecanismul general sau în cercul în care-și trăiește România lui.

4-, Fiecare număr, începând cu numărul 100 și terminând cu numărul 001, are viața lui proprie.

Însă colecția tuturor numerelor va configura drumul – care va fi cu siguranță greu, marcat de incoerențe și ezitări, uneori în zigzag, dar cu siguranță de succes spre țină – al României către media europeană de dezvoltare:

Analele unei alte etape – în cazul că suntem determinață să ”resetăm” către adevăratul ei potențial această țară bogată.

Sumarul numărului 100 al CRONICILOR Curs de Guvernare

Dintre numeroasele titluri ale primului număr (numărul 100), înșirăm câteva mai jos:

*- Două fotografii în deșertul de după emigrație

*- Cristian Grosu:
Un veac de singurătate / În căutarea omului de stat
Două guverne și miniștrii lor strategici – puse față în față: cel din 1918 și cel din 2018

*- Cine și de ce a băgat mâna în ”banii pentru zile negre”

*- Ionuț Dumitru:
De ce politica fiscal-bugetară insistă să destabilizeze economia
(Și nu numai economia: cu cât crește ”creșterea” cu atât ne împrumutăm mai scump

*- Jurnalul unui negociator de politică externă – o discuție fluviu cu Cristian Diaconescu:
Chiar, cum se negociază? Și cât de mult contează empatia dintre negociatori? Cum a fost și cum s-a pus problema la negocierea aderării României. Lucruri mai ales neștiute

*- Nu-i așa că nu avem un plan pentru comoara din Marea Neagră?

*- Bogdan Murgescu:
Riscul deceniului următor în economie
O analiză care arată cam ce poate urma la 30 de ani de la aderare: un risc pe care nu l-a evitat nimeni, și poate că e bine să nu-l evităm nici noi

*- Daniel David:
Spiritul antreprenorial la români: O cheie psihoculturală
O explicație științifică și pe înțelesul tuturor, de ce avem cele mai puține firme la mia de locuitori

*- Interviu Corina Crețu:
Problema României cu absorbția fondurilor ține de calitatea proiectelor

*- Valentin Lazea:
5 întrebări pentru următorii 25 de ani
Alături de un alt text ”Sabia cu două tăișuri a datoriei externe și statele care pot să o mânuiască”

*-Iacu Guda
Cum se subțiază clasa de mijloc a companiile – consecințele fenomenului

*- Dan Dungaciu:
De ce România ”nu joacă nimic”
(Păi, să vedem de ce într-un moment de inflexiune istorică în Europa România nu joacă nimic)

*- BMW în Ungaria: bomba economică din coasta României

*Varujan Pambuccian:
Societatea oamenilor inutili și pregătirea popoarelor pentru această paradigmă

*- Vasile Dâncu:
10 lumânări la agonia leadershipului și managementului politic românesc
Adică 10 explicații de am ajuns să avem clasa politică și oamenii de stat pe care-i avem.

*- Marian Preda
A country for old man: Româniile paralele din politicile sociale

*- Europa westfaliană și riscul unei Europe tripolare – un interviu cu profesorul și analistul Luis Simon
O încercare de-a afla, de la cel mai înaltă expertiză strategică, ce se întâmplă, către ce se îndreaptă Europa și unde-i România în toată această poveste care tocmai se întâmplă

*- Bătălia (geo)politică pentru Europa Centrală și de Est

*- Cristian Diaconescu:
Țară mare, politică externă mică

*- Spus foarte exact: ”Nu putem face un brand de țară pe niște valori în care poporul nu crede. Șă fără un brand de țară, e foarte greu pentru brandurile de produs” – de văzut cine o spune, din sala motoarelor.

*- Și altele. Multe altele – în peste 200 de pagini.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Victoria lui Donald Trump nu e doar cea pentru postul

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: