19 noiembrie, 2013
„Dacă scoți Dacia și Ford (adică industria auto a altora), în jur mai rămân doar niște smocuri de iarbă.”
Asa e. Cine e de vina? Privatizarea si retrocedarile.
Cine a sustinut cele doua nenorociri, fie din interes, fie din prostie?
Intelectualitatea publica si formatorii de opinie.
Cum de au acceptat 400 de milioane de oameni aceste doua calamitati? Romania este doar periferica aici. Avem cam toate statele ex-socialiste, cu exceptia laudabila a Belarusului.
Tema de cercetare. Cum convingi o majoritate sa actioneze contra propriilor interese?
ei, da : păi aven și neprivatizate și neretrocedate : cfr , tarom, oltchim etc, etc. au pierderi cam de 10 ori mai mari decât fac ceilalți profit…
@ Gheorghita Zbaganu,
sinteti induiosator: ” cu exceptia laudabila a Belarusului” 😉
Nu sinteti tov-ul care reinfiintase pecereul?
corect; felicitari dlui.Autor pentru deschidere si punctul pe ‘i’
MII de Felicitari AUTORULUI, TRAGACI ISCUSIT de altfel care si-a reglat TIRUL………
5 răspunsuri
„Dacă scoți Dacia și Ford (adică industria auto a altora), în jur mai rămân doar niște smocuri de iarbă.”
Asa e. Cine e de vina? Privatizarea si retrocedarile.
Cine a sustinut cele doua nenorociri, fie din interes, fie din prostie?
Intelectualitatea publica si formatorii de opinie.
Cum de au acceptat 400 de milioane de oameni aceste doua calamitati? Romania este doar periferica aici. Avem cam toate statele ex-socialiste, cu exceptia laudabila a Belarusului.
Tema de cercetare. Cum convingi o majoritate sa actioneze contra propriilor interese?
ei, da : păi aven și neprivatizate și neretrocedate : cfr , tarom, oltchim etc, etc. au pierderi cam de 10 ori mai mari decât fac ceilalți profit…
@ Gheorghita Zbaganu,
sinteti induiosator: ” cu exceptia laudabila a Belarusului” 😉
Nu sinteti tov-ul care reinfiintase pecereul?
corect; felicitari dlui.Autor pentru deschidere si punctul pe ‘i’
MII de Felicitari AUTORULUI, TRAGACI ISCUSIT de altfel care si-a reglat TIRUL………