sâmbătă

20 iulie, 2024

29 noiembrie, 2021

Noul val Covid-19, inflația și blocajele din aprovizionare au dus la un debut dezamăgitor al sezonului vânzărilor de Crăciun pentru comercianţii cu amănuntul, în Germania, scrie Reuter citată de News.ro.

Potrivit unui sondaj realizat de asociația sectorului de retail german HDE, doar 20% din cele 350 de companii intervievate au spus că sunt mulţumite de vânzările de Crăciun de până acum, deși noiembrie şi decembrie sunt de obicei cele mai bune luni pentru comercianţi.

”Sectorul de retail a reuşit până în noiembrie să sfideze condiţiile tot mai dificile, inclusiv inflaţia ridicată, creşterea numărului de infectări şi blocajele de aprovizionare. Cu toate acestea, consecinţele înrăutăţirii semnificative a crizei coronavirusului au afectat comerţul cu amănuntul în ultima săptămână”, a declarat directorul general al HDE, Stefan Genth.


Controalele din magazine, precum certificatele de vaccinare, au îndepărtat clienţii, a spus Genth, adăugând că a dorit mai puţine restricţii în magazine, întrucât măştile şi filtrele de aer sunt eficiente.

La începutul acestei luni, HDE a declarat că se aşteaptă ca vânzările de Crăciun să crească cu 2% faţă de anul trecut, la 111,7 miliarde de euro.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Sâmbătă seară ne-a trecut tuturor – nu numai lui Donald

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: