18 august, 2017

„Pe 16 august a încetat de drept contractul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) cu firmele Spea (Italia) şi Tecninc Consulting (România) pentru realizarea studiului de fezabilitate al autostrăţii Piteşti – Sibiu”, iar continuarea acestuia pentru tronsoanele 2,3 şi 4 se va face „in house” de CNAIR, a transmis compania, la solicitarea cursdeguvernare.ro.

Realizarea studiului de fezabilitate pe segmentele cele mai dificile ale autostrăzii se va baza pe un studiu mai vechi al fostului Institut de Proiectări pentru Transporturi Auto, Navale și Aeriene (IPTANA) şi cu ajutorul Institutului de Geologie.

În octombrie, CNAIR va lansa licitaţia pentru proiectare şi execuţie pentru aceste tronsoane, potrivit declaraţiilor lui Ştefan Ioniţă, directorul general al CNAIR.


Spea şi Tecninc Consulting (Romania) au livrat doar studiul de fezabilitate pentru tronsoanele de la capetele traseului 1 şi 5, iar ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, avertizase în 14 august că va fi oprită continarea contractului, invocând un „plan de rezervă”.

La începutul lunii, Ştefan Marincea, directorul Institutului Geologic Român, confirma un proiect de colaborare cu CNAIR pentru asigurarea cartografiei geologice pentru autostradă.

Autostrada Piteşti Sibiu este cea mai importantă din perspectiva completării coridrului IV pan european şi este un punct nevralgic al detvoltării României, inclusiv prin continarea proiectelor Renault la Piteşti.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: