sâmbătă

25 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

3 noiembrie, 2020

Bursa din Shanghai a suspendat Oferta Publică Iniţială a Ant Group Co Ltd pe platforma sa STAR Market, care fusese iniţial stabilită pentru 5 noiembrie, a anunţat marţi operatorul bursier chinez, transmit Bloomberg şi Reuters, potriit Agerpres.

Listarea companiei fintech Ant a fost sistată din cauza că grupul nu ar fi îndeplinit noile condiţii stabilite de autorităţile de reglementare. În urma deciziei Bursei din Shanghai, Ant a decis să oprească şi listarea la Hong Kong.

De asemenea, Ant a informat că Oferta Publică Iniţială a fost suspendată de Bursa de la Shanghai după ce recent Autoritatea de reglementare financiară din China a cerut o întâlnire cu fondatorul Ant Group, Jack Ma, şi alţi directori ai companiei.  Oficialii chinezi au apreciat că Ant ar putea să nu îndeplinească cerinţele privind listarea sau publicarea informaţiilor, şi au citat recentele modificări în reglementarea companiilor din domeniul tehnologiei financiare (fintech).


Alibaba Group holding Ltd deţine aproximativ o treime din compania de plăţi Ant. După anunţul suspendării listării Ant, acţiunile Alibaba tranzacţionate în SUA au scăzut cu 8,6% în predeschiderea şedinţei de tranzacţionare de marţi.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Joi era programată listarea duală a grupului Ant la Bursele din Hong Kong şi Shanghai.

În urma listării duale, Ant ar fi urmat să obţină aproximativ 34 de miliarde de dolari. Listarea Ant ar fi devenit astfel cea mai mare Ofertă Publică Iniţială (IPO) din lume, depăşind recordul de 29,4 miliarde de dolari înregistrat anul trecut de gigantul petrolier Saudi Aramco.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Un răspuns

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Un răspuns

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: