25 noiembrie, 2019

LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, una dintre cele mai mari corporații de bunuri de lux din lume şi proprietara Louis Vuiton, a fost de acord să plătească 16,2 miliarde de dolari pentru lanțul de bijuterii de lux Tiffany & Co.

LVMH mai deţine şi brandul Christian Dior, care aduce cele mai mari venituri companiei controlate de Bernard Arnault, cel mai bogat om din Franţa.


Prin achiziţia Tiffany & Co, LVMH îşi va consolida cea mai mică divizie din grup, cea de bijuterii şi ceasuri, care totuşi deţine mărcile Bulgari şi Tag Heuer, în scopul expansiunii în secoarele cu cea mai rapidă creştere din domeniu, potrivit Reuters.

„Achiziţionarea Tiffany va întări poziţia LVMH pe segmentul de bijuterii şi va majora prezenţa companiei pe piaţa din SUA”, spune o declaraţie comună a LVMH şi Tiffany.

Totodată, puterea LVMH va susține Tiffany în lupta cu companiile mai tinere din domeniu, care vând produse mai ieftine, și va ajuta la succesul companiei din New York pe piețele asiatice. Tranzacţia urmează să se finalizeze se va finaliza la mijlocul anului viitor.

LVMH va plăti 135 de dolari pe acțiune Tiffany, cu 50% mai mult decât cotația acesteia de dinainte de a se afla de intențiile LVMH.


Tiffany a fost înfiinţată la New York în 1837 și are peste 300 de magazine în toată lumea. Reputația sa a fost consolidată de filmul „Mic dejun la Tiffany”, făcut după romanul lui Truman Capote și în care rolul principal a aparțiunt actriţei Audrey Hepburn.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Victoria lui Donald Trump nu e doar cea pentru postul

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: