duminică

26 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

20 februarie, 2022

Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a pierdut 8,06 miliarde de lei din capitalizare, respectiv 3,32%, în această săptămână. Valoarea tranzacţiilor cu acţiuni a înregistrat o scădere cu 40,8%, în comparaţie cu săptămâna anterioară, potrivit datelor publicate de BVB.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Capitalizarea bursieră a ajuns la 234,398 miliarde de lei în perioada 14 – 18 februarie 2022, de la 242,462 miliarde de lei consemnate în săptămâna 7 – 11 februarie 2022.

Tranzacţiile cu acţiuni au generat un rulaj de 254,106 milioane de lei în această săptămână, în scădere de la 429,478 milioane de lei, în perioada anterioară.

Cea mai bună zi de tranzacţionare la BVB a fost luni, 14 februarie, când s-a înregistrat un rulaj de 112,767 milioane de lei, iar cea mai slabă zi, vineri, 18 februarie, cu o valoare a tranzacţiilor de 14,485 milioane de lei.

Indicele principal al Bursei de Valori Bucureşti – BET – a închis săptămâna la 13.187,59 puncte.

Acţiunile SIF Oltenia au fost cele mai lichide titluri pe segmentul principal al Bursei de la Bucureşti, generând tranzacţii de 81,509 milioane de lei şi o creştere de preţ cu 1,33%.

Cele mai importante creşteri ale cotaţiilor au fost înregistrate de acţiunile Prefab (+17,31%), SIF Hoteluri (+14,29%) şi Promateris (+14,01%).

La polul opus, scăderi importante au fost consemnate de acţiunile Ves, care au înregistrat un declin de 15,00%, urmate de cele ale SIF Muntenia (-14,38%) şi ale Condmag (-10,53%).

În topul tranzacţiilor se mai află titlurile Băncii Transilvania, cu schimburi de 44,374 milioane lei (-2,58%), urmate de acţiunile Fondul Proprietatea, cu tranzacţii de 18,287 milioane de lei (-0,72%).



Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: