Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit 12 oferte de la companii din Spania, Grecia, Italia, China, Turcia şi România pentru proiectarea şi execuţia a 41 de kilometri din Autostrada Transilvania, pe traseul Nușfalău, Zalău, Mihăiești, inclusiv Tunelul Meseş.
Valoarea estimată a contractului este de 3,927 miliarde de lei fără TVA, iar durata contractului este de 12 luni perioada de proiectare şi 36 luni perioada de execuţie lucrări, potrivit unui comunicat al CNAIR.
Cea mai spectaculoasă porțiune a tronsonului este Tunelul Meses care va avea două galerii și o lungime de 2,89 km şi 2 benzi de circulaţie pe sens.
Vor fi construite 65 viaducte, poduri şi pasaje pe şi peste autostradă, în lungime totală de aproximativ 13 km.
Cinci dintre cei 12 ofertanţi sunt exclusiv din Turcia, unul exclusiv din China. Iată-i pe toți:
- Asocierea Strabag – Acciona Construccion (România -Spania),
- Asocierea Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) – Rizzani de Ecchier SpA (Grecia – Italia),
- Astaldi SpA (Italia),
- Asocierea Drum Asfalt SRL – China Communication Construction Company LTD – Dimex – 2000 Company SRL (România – China),
- Impresa Pizzarotti & CSpA (Italia),
- Kolin Insaat Turizm Sanayi Ticaret Anonim Sirketi (Turcia),
- Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret – Gulermark Agir Sanayi Insaat ve Taahhut AS – Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi – Ozaltin Insaat Ticaret ve Sanayi AS (Turcia),
- Asocierea Mapa Insaat ve Ticaret AS – Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret (Turcia),
- Asocierea Tekfen Insaat ve Ticaret AS – Dogus Insaat ve TIcaret (Turcia),
- China State Construction Engineering Corporation LTD. (China),
- Asocierea Uluslararasi Insaat Yatirim Sanayi ve Ticaret Anonim Sirketi – Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret ve Sanayi (Turcia) şi
- Asocierea Sinohydro Corporation Limited – Power Construction Corporation of China LTD – Powerchina Roadbridge Group Co Ltd – Ozgun Insaat Taahhut Sanayi ve Ticaret Limited Sirketi (China – Turcia).
Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile Documentaţiei de atribuire şi cu legislaţia în vigoare în domeniul achiziţiilor publice.
Procedura de atribuire este de tipul „licitaţie restrânsă”, iar din cei 12 candidaţi, CNAIR va selecta un număr de minimum 5 – maximum 6 care vor depune oferte Tehnice şi Financiare în etapa a II-a a procedurii de achiziţie publică”, precizează CNAIR.
Contractul se referă la „Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B3: Poarta Sălajului – Zalău, km 25+500 – km 40+637, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău – Nușfalău, km 40+660 (km 40+637 3B3) – km 66+500”.
Un răspuns
De ce se amână licitatia restransa curând se face 1 an de la cealaltă licitație. ceva se întâmplă nui corect cu atâtea amânări poate ne spune cineva cărei motivul amanari