vineri

26 aprilie, 2024

3 aprilie, 2019

Ford a anunțat oficial că al doilea model pe care îl va produce în uzina auto din Craiova se numește Ford Puma și este un SUV care va fi poziționat între Ford EcoSport și Ford Kuga.

Modelul Ford Puma, scrie 0-100.ro, va intra în producție în a doua parte a acestui an și va fi disponibil în showroom-uri până la final de 2019. Va avea inclusiv o versiune de motorizare hibridă. Momentul are o importanță uriașă pentru uzina auto din Craiova, anul 2019 fiind primul în care Ford va produce două modele diferite – EcoSport și Puma – pe aceeași linie de fabricație.

Ford Puma va concura pe piață cu modele precum Volkswagen T-Cross, Skoda Kamiq, Nissan Juke, Renault Captur, SEAT Arona și multe altele.


Jurnaliști din toată lumea invitați de Ford la Amsterdam, în Sugar City, au avut ocazia să vadă mașina „în carne și oase” în seara zilei de marți, 2 aprilie 2019.

Într-o traducere simplă a ceea ce am văzut în prezentarea Ford #GoFurther din Amsterdam, noul Ford Puma este un fel de Fiesta SUV – o mașină cu linii mai fluide în comparație de EcoSport, acesta din urmă având mai degrabă un aspect robust. Puma este ceva mai spațioasă decât EcoSport, având un portbagaj de 465 litri.

Ford Puma va fi și primul automobil hibrid în ciclu Atkinson produs în România, urmând ca în gama de motorizări să fie disponibilă și versiunea EcoBoost Hybrid. Principiul de funcționare al acestui tip de motorizare hibridă este deja cunoscut publicului de la Toyota.

„Puma va intra în vânzare la finalul acestui an și va fi produs în condiții excepționale de calitate și profesionalism la uzina Ford din Craiova în urma unei investiții începute în anul 2008 și care astăzi totalizează aproape 1,5 miliarde de euro”, notează Ford.


Tehnologia Ford EcoBoost Hybrid va optimiza eficiența lui Puma la nivelul consumului de combustibil și va permite un răspuns incisiv și performanțe ridicate, cu un vârf de putere de 155 CP. Un starter/generator integrat antrenat prin curea (BISG) înlocuiește clasicul alternator, permițând recuperarea și stocarea energiei care de obicei se pierde în timpul frânării și rulării libere (coasting). Astfel, sistemul încarcă un pachet de baterii Litiu-Ion de 48 V răcit cu aer.

Articole recomandate:

Etichete: , , ,

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: