luni

4 iulie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

18 februarie, 2013

McGraw-Hill Cos. (MHP), proprietarul celei mai mari companii de rating din lumea, a fost degradată de rivalul său cel mai important, după ce guvernul american a deschis un proces în care cere despăgubiri de 5 miliarde de dolari, potrivit Business Week.

Moody’s Investors Service a redus ratingul companiei mamă a lui Standard & Poor’s cu două nivele, de la A3 la Baa2, şi a anunţat că s-ar putea să-l reducă şi mai mult. Noua cotaţie ia în considerare vânzarea departamentului de educaţie a lui McGraw-Hill şi procesul deschis în 4 februarie de către Departamentul de Justiţie al SUA, a anunţat Moody’s, într-o declaraţie, după închiderea bursei din New York.

Guvernul american acuză S&P că a evaluat greşit, în mod intenţionat, riscurile unor bonduri de ipotecă, al căror colaps a dus la criza creditelor. McGraw-Hill a crescut pentru a treia zi consecutiv cu 0,2% până la 44,95 la bursa din New York. Bursa a pierdut până la 27% luna aceasta, 4,4 miliarde de dolari din valoarea pieţei. Profitul obligaţiunilor sale de 800 de milioane de dolari a crescut cu 0,9% de când cu procesul.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

“Agenţiile rating şi-au distrus imaginea în 2008 şi acum acest fapt are consecinţe”, a spus Mat McCrum, director de investiţii la compania Omega Global Investors Pty din Melbourne. “Au încecat să obţină cât de mulţi bani posibil de pe urma brandului lor, cu costuri pe termen lung în privinşa valorii brandului”,a spus el.

“Este ca şi când firmele de rating se mănâncă între ele”, a spus Ayako Sera,un strateg de marketing de la Sumitomo Mitsui Trust Bank Ltd, care manageriază bunuri de circa 163 milioane de dolari. “Ceea ce este pus acum sub semnul întrebării este exact raţiunea existenţei acestor agenţii”, a explicat el.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: