vineri

19 aprilie, 2024

22 octombrie, 2021

Pentru a contracare alimentarea cu bani de la buget a firmelor de casă, Consiliul Concurenței vrea să reducă la maximum 5 ani durata contractelor pentru reparații de drumuri.

După ce a găsit contracte pentru lucrări de reparații a drumurilor încheiate de autoritățile locale pe 10, 20 sau chiar 30 de ani, Consiliul Concurenței vine cu recomandarea ca durata unor astfel de contracte să nu depășească 5 ani.

De pildă, de cârpirea străzilor din Constanța se va ocupa până în 2043 firma Confort Urban, pe care Primăria o controlează și căreia i-a delegat, încă din 2013, de pe vremea lui Radu Mazăre, administrarea tuturor străzilor din oraș. Între 2016 și 2018, potrivit datelor Consiliului Concurenței, s-au modernizat doar 13 kilometri de străzi.


Contracte pentru reparații de drumuri cu durată mare au semnat și alte autorități publice locale, precum cele din Târgu Jiu, Zalău sau Piatra-Neamț. Primăria din Iași a semnat chiar un contract cu perioadă nespecificată.

În perioada 2016-2018, Capitala a plătit cei mai mulți bani pentru lucrări la drumuri, peste 208 milioane de lei. Pe locul secund se află Cluj-Napoca, cu peste 191 milioane de lei. Topul este completat de Timișoara. Autoritățile locale din orașul de pe Bega au plătit în aceeași perioadă, pe  întreținerea celor 655 de kilometri de străzi, 182 de milioane de lei.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: