Un studiu relizat de Kantar România susține că peste 50% dintre angajații români intenţionează să cumpere cel puțin un produs de Black Friday, scrie Agerpres.
Studiul publicat marţi – realizat telefonic în perioada 22-28 octombrie, de Kantar România – a fost realizat pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional de 2006 respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani.
Dintre aceşti potenţiali cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online, se menţionează în comunicatul Kantar România.
În ceea ce priveşte bugetul pe care intenţionează să îl cheltuiască de Black Friday, peste o treime dintre respondenţi au planificat până în 1.000 de lei, 40,7% dintre aceştia intenţionează să aloce un buget cuprins între 1.000 şi 3.000 de lei, iar 15,8% dintre respondenţi au declarat că vor cheltui peste 3.000 de lei de Black Friday.
Conform sursei citate, media bugetului alocat de respondenţi pentru cumpărăturile de Black Friday este de peste 2.200 de lei.
Categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi pentru Black Friday sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragaze.