sâmbătă

25 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

21 octombrie, 2019

Pilotul Valentin Gvinda (foto), cel pe care Consiliul de Administrație de la TAROM dorea să-l numească director general intermar, a refuzat funcția, după ce a analizat starea companiei. Mădălina Mezei, cea pe care ar fi trebuit să o înlocuiască, a fost audiată, luni, aproximativ patru ore, la DNA. Ea a refuzat orice declarație, la ieșirea din sediul central al Direcției.

Decizia pilotului Valentin Gvinda a fost transmisă pe e-mail Ministerului Transporturilor:

Va informez pe aceasta cale ca, in urma unei scurte analize asupra starii generale a TAROM, am decis sa nu semnez Contractul de Mandat |


Notificarea telefonica catre presedintele Tarom pe acest subiect a fost transmisa in data de 17.10.2019, iar azi a fost facuta informarea oficila a #CA cu prezentarea motivelor care au stat la baza deciziei mele |

Multumesc tuturor celor care m-au sustinut, dar si celor care au fost rezervati si chiar si acelora care au fost impotriva numirii mele in pozitia de DG.

Mădălina Mezei a fost demisă marți, 15 octombrie din funcție, iar ea a declarat că a fost înlăturată din cauza refuzului de a întârzia, în ziua votării moțiunii de cenzură, câteva curse interne ce aduceau în Capitală mai mulți parlamnetari ai Opoziției.

Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor, a negat că iar fi cerut Mădălinei Mezei să țină la sol cel puțin un avion.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

A admis, însă, că a întrebat-o “ce parlamentari zboară” spre București și dacă toate lucrurile sunt în regulă. Acest lucru s-a întâmplat chiar în seara de dinaintea moțiunii, miercuri, între orele 22.00 – 23.00, când s-a întâlnit cu Mădălina Mezei, pe stradă, în fața casei acesteia.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: