fbpx
duminică

17 octombrie, 2021

România – Administrație Digitală

Drumul cel mai scurt către relația normală dintre cetățean și stat

Județul Cluj pornește pe cont propriu digitalizarea administrației locale

15 iunie, 2020

Consiliul Județean Cluj a anunțat luni lansarea unui concurs de soluții pentru dezvoltarea și implementarea unui sistem informatic integrat menit să digitalizeze serviciile instituției în raport cu cetățeanul.

Concursul (AICI-LINK pentru anunț) are ca scop selectarea celei mai bune propuneri în vederea dezvoltării, implementării și mentenanței unui sistem informatic integrat compus din trei aplicații informatice:

  • Atlas Teritorial
  • Ghișeu Unic
  • Digitalizare Arhivă

Câștigătorul concursului va încheia un contract de peste 2,8 milioane de lei pentru implementarea serviciilor, anunță un comunicat al instituției.


În urma concursului se va proceda la atribuirea contractului, prin procedura de negociere, cu concurentul declarant câștigător al concursului de către juriu format din 7 membri.

”Concursul își propune implicarea comunității din domeniul IT pentru a dezvolta împreună o soluție software inovatoare care să asigure digitalizarea administrației publice de la nivelul Consiliului Județean Cluj, în scopul de a debirocratiza radical relația cetățean – instituție publică, de a ridica nivelul serviciilor la standardele erei digitale și de a rupe bariera mentală a reticenței administrației la schimbări inovative”, arată un comunicat al Consiliului Județean.

Concursul de soluții are un singur premiu, care constă în contractul de servicii cu valoare estimată la nivelul sumei de 2.897.697,48 lei, fără TVA.

Câștigătorul va fi anunțat pe 10 august.

(Citiți și: ”Cum scoți un oraș din depresie – Cluj-Napoca, un caz școală. Lectură obligatorie pentru orice primar din țara primarilor”)


„Uitați de cozi la ghișee și pierdut zile pe holurile instituțiilor. La Consiliul Judetean Cluj, completarea cererilor, depunerea documentelor necesare, urmărirea parcursului cererii, plata taxelor și alte funcțiuni necesare depunerii documentelor se vor face rapid, electronic, de oriunde.

Această debirocratizare nu se rezumă numai la faza de depunere a unor acte ci, mai important, se extinde la procesarea, verificarea, redactarea și urmărirea actelor emise de administrație.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Cetățenii nu vor mai umbla după ștampile și semnături pe tot felul de acte, nu vor mai trebui să umble de la o autoritate la alta.

Consiliul Județean Cluj a lansat concursul de soluții dedicat digitalizării instituției și se pregătește să devină primul județ SMART din România, prin introducerea unui sistem informatic dedicat, în scopul creșterii calității serviciilor furnizate cetățenilor”, arată un mesaj al președintelui Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe.

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

   ”Nu știm ce și unde vom fi atunci: dar timp de 25 de ani, această publicație trimestrială (format A4, peste 200 de pagini într-o realizare premium)...