5 ianuarie, 2018

Companiile românești se numără printre cele care îşi folosesc în vânzări website-urile proprii peste media țărilor Uniunii Europene, cu toate că folosesc prea puţin metodele e-commerce şi pieţele electronice.

Circa 94% dintre companiile româneşti (care au site) primesc ordine și vând cu ajutorul acestuia sau prin aplicaţii electronice. Astfel România se situează peste media europeană de 85%, potrivit datelor publicatre vineri de Eurostat.

Cea mai mare pondere a companiilor cu vânzări pe Internet care au utilizat propriul site de Internet sau aplicaţie a fost înregistrată în Cehia (98%), Slovacia şi Finlanda (ambele cu 97%), Croaţia (96%), Letonia (95%), Spania – ca şi România (94%). La polul opus, se află Slovenia unde doar 64% dintre companiile cu vânzări pe Internet au utilizat propriul site Internet sau o aplicaţie electronică, precum şi în Germania şi Luxemburg, ambele cu 75%.


Pe e altă parte, doar 23% dintre companiile din România cu vânzări susţinute de internet au utilizat o piaţă electronică (e-commerce marketplace), sub media din UE, dar mai bine decât în Cehia, Croaţia şi Finlanda.

Aproape 39% dintre companiile din UE cu vânzări prin Internet au utilizat şi o piaţă electronică. În rândul statelor membre, utilizarea pieţei electronice pentru vânzarea pe Internet este cea mai populară în rândul companiilor din Italia (54%), Germania (52%), Austria şi Polonia (ambele cu 47%).

Vânzările pe Internet includ atât vânzările către consumatorii individuali cât şi către alte companii.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Victoria lui Donald Trump nu e doar cea pentru postul

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: