duminică

26 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

23 noiembrie, 2020

Danone va renunța la circa 2.000 de joburi, incusiv la unul din patru posturi la nivelul sediilor centrale, încercând în acest fel să redevină profitabilă, după șocul suferit pe fondul pandemiei, scrie Bloomberg.

Compania a anuțat luni că ia în calcul mutarea sediilor centrale ale diverselor divizii de business mai aproape de centrul operațiunilor din Paris.

Restructurarea ar urma să conducă la reducerea costurilor cu circa 1 miliard de euro până în 2023 și va fi însoțită și de alte măsuri, cum ar fi eficientizarea costurilor. Cele 2.000 de joburi ce vor fi restructurate reprezintă 2% din numărul total de angajați. Circa 400-500 de posturi vor fi desființate în Franța.


Directorul executiv al companiei, Emmanuel Faber, va pune astfel accentul pe schimbări la nivelul zonelor geografice unde e prezentă Danone și nu pe schimbarea produselor, procedând asemeni altor competitori, ca Nestle SA, ce s-au concentrat ani la rândul asupra strategiilor regionale.

„Evoluțiile din acest an au demonstrat că competitivitatea afacerii este vulnerabilă în fața șocurilor externe, pe piețele unde operăm. Avem nevoie de o marjă de siguranță în această lume volatilă”, le-a spus Emmanuel Faber reporterilor.

Compania ar urma totodată să reducă numărul de produse cu 10 – 30% anul viitor, concentrându-se pe categoriile mai profitabile.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

În acest fel, reducerea totală de costuri a companiei va ajunge la 1,4 miliarde de dolari, în perioada 2021- 2023.


În 2020, cotațiile acțiunilor Danone au scăzut cu 29%.

Etichete: , , , ,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: