11 decembrie, 2014

La capitolul Proiecte prioritare ale Ministerului Transporturilor pentru anul 2015 şi de perspectivă, principalele obiective de investiţii propuse pentru perioada 2015-2017 prin bugetul de stat sunt:

Infrastructură rutieră

  • Construcţia Autostrăzii Nădlac-Arad-Bucureşti pentru a lega România de Europa (Coridorul IV) – finalizarea lucrărilor;
  • Construcţia Autostrăzii Transilvania – continuarea lucrărilor;
  • Construcţia Autostrăzii Bucureşti-Ploieşti-Braşov, prin finalizarea tronsonului Braşov-Predeal-Comarnic;
  • Construcţia Autostrăzii Bucureşti – Ploieşti – Focşani – Bacău – Paşcani – demararea proiectului la Coridorul IX paneuropean;
  • Construcţia Autostrăzii de Sud Bucureşti – Alexandria – Craiova – Drobeta –Turnu Severin – Timişoara – demararea proiectului;
  • Realizarea a 50 de variante de ocolire
  • Reabilitarea podurilor şi pasajelor
  • Programul de eliminare a “punctelor negre” din trafic.

Domeniul transportului feroviar

  • Reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti-Constanţa – obiectiv cu finalizare în anul 2016
  • Electrificarea liniei de cale ferată Doaga-Tecuci-Barboşi – obiectiv cu finalizare în anul 2017
  • Continuarea programului de reparaţii capitale desfăşurate pe infrastructura feroviară

Domeniul transportului urban-metroul bucureştean

  • Finalizarea, până la finele anului 2016, lucrărilor la obiectivul Magistrala IV pentru secţiunea Parc Bazilescu-Lac Străuleşti
  • Facilităţi pentru accesul persoanelor cu handicap în reţeaua de metrou

Domeniul transportului naval

  • Continuarea programului de dotări independente cu tehnică specifică transportului fluvio-naval;
  • Modernizarea şi remotorizarea spărgătorului de gheaţă Perseus;
  • Finanţarea unor lucrări suplimentare privind ranfluarea epavei Transilvania

Domeniul transportului aerian

  • Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa: continuarea programului de dotări a aeroportului cu echipamente specifice desfăşurării activităţilor aeroportuare, precum şi cu mijloace auto care să asigure funcţionarea corespunzătoare a aeroportului şi finanţarea studiilor de fezabilitate a unor obiective de investiţii noi, pentru expertiză tehnică şi lucrări de consolidare la aerogara plecări, stâlpi susţinere proiectoare, coş de fum şi sistemul de balizaj luminos la 8 ani de funcţionare.
  • Şcoala Superioară de Aviaţie Civilă: Achiziţia unui nou aparat de zbor (elicopter) şi reparaţii capitale a două motoare Lycoming IO-360-L2A şi 2 motoare continental L/TSIO-360-RB1B.



Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

2 răspunsuri

  1. Ford-ul din craiova cere de ani buni autostrada. Nu inteleg, oltenia nu are nevoie de autostrada? In plus ponta e din gorj, nu din craiova(dolj).

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

2 răspunsuri

  1. Ford-ul din craiova cere de ani buni autostrada. Nu inteleg, oltenia nu are nevoie de autostrada? In plus ponta e din gorj, nu din craiova(dolj).

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: