Dicționar Economic

Reciclare profesională 

joi, 16 ianuarie, 2014

(v. RECICLARE)
Reciclarea resurselor materiale şi energetice (v. RECICLARE)
RECLAMĂ, activitate comunicaţională constând în difuzarea de informaţii privind bunurile economice marfare pentru a atrage potenţialii cumpărători şi/sau pe cei care participă la alte activităţii promoţionale. Teoria competiţiei monopolistice a fost principala teorie care a deschis un câmp larg de acţiune tuturor activităţilor promoţionale  şi în special r. R. care trebuie să aibă în esenţă două valenţe mai importante: una informativă, alta persuasivă. În prezent, firmele alocă o importantă parte a cheltuielilor lor pentru r. Aceasta se constituie, alături de alte mijloace promo- ţionale, într-un important instrument al mar- ketingului-mix, dar şi într-un mijloc definitoriu al concurenţei. Ca mijloace de r. se folosesc: marca de fabrică şi de comerţ, vitrina, afişul, spotul publicitar prin presă, radio, televiziune, cinematografie etc. (v. Concurenţă, Marketing)



analize cursdeguvernare

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: