Innofa, un producător global de textile și soluții pentru somn, cu facilități de producție în Statele Unite și Mexic, a lansat o nouă subsidiară, Innofa Romania SRL, ca parte a strategiei de extindere globală a companiei.
Innofa deservește branduri precum Tempur, Sealy, Daimler, Volvo, Ikea și Auping.
Această nouă unitate, deschisă în județul Sibiu, are ca scop consolidarea prezenței Innofa în sectorul de producție din Europa. Fabrica de 12.500 m2 a devenit operațională începând cu 1 aprilie, producția locală fiind concentrată pe huse și saltele.
Potrivit unui comunicat de presă, Innofa Romania se va concentra pe producerea de produse textile inovatoare, cu accent pe tăierea și coaserea huselor de saltele matlasate sau cu suprafață netedă.
„Înființarea Innofa Romania reprezintă un pas important în strategia noastră pe termen lung de a ne extinde la nivel global și de a oferi clienților noștri europeni o soluție mai eficientă, cu surse locale,” au declarat Joost Van de Wouw, CEO al Innofa EU, și Johan Cleyman, CEO al Innofa USA LLC.
Această extindere permite companiei Innofa să-și îmbunătățească eficiența lanțului de aprovizionare, să reducă riscurile asociate transportului internațional și să răspundă mai bine cerințelor în creștere ale clienților europeni, se mai arată în comunicat.
„Cu această nouă facilitate, putem oferi termene de livrare mai flexibile, putem reduce costurile de transport și putem furniza servicii îmbunătățite pentru a sprijini mai bine clienții noștri din Europa. Suntem încrezători că Innofa Romania va juca un rol cheie în angajamentul nostru pentru excelență operațională și satisfacția clientului”, a mai precizat conducerea companiei.
Innofa Romania este condusă Sam Devriendt.
Compania a anunțat că intenționează să crească producția în lunile următoare, creând noi locuri de muncă în regiune. Compania recrutează pentru fabrica din Sibiu magazineri, controlori de calitate, confecționeri-asamblori și muncitori necalificați.
(Citește și: ”O analiză McKinsey pentru esența economiei UE: Recomandări pentru salvarea industriei auto care se scufundă sub concurența globală”)
***